Mamman til Sofie 180207 Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Ååååå, jeg er så glad... har nesten ikke sovet på 3 netter, blir jo smågal av dette her... Tatt ny HCG-test i dag og den viste en stigning. 226 i går, 364 i dag. Var bare så utrolig godt!
Ann-ch. Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Åååå,der ser du. Jeg visste det ville gå bra for deg.GRATTIS. Nå må du nyte graviditeten og ta godt vare på deg selv. Ikke noe mere nervøse dager nå. Alt kommer til å gå utmerket. Og tusen takk for lykkeønskninger på rg-siden.:-) Nå er det min tur til å veeeeente. Ha en strålende dag. Stor klem fra
Lillemor ♫ Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Gratulerer såååååå mye. Heldiggrisen..... Nå skal du ta vare på deg selv, sove godt om natten, slappe av. Tror kroppen din har litt godt av å få hentet seg inn igjen etter den siste ukens strabaser og bekymringer. Dette går nok så bra skal du se. Alt ordner seg til slutt. Jeg kommer etter i august. Du må titte innom på disse sidene innimellom og fortelle hvordan dette går. Dette var utrolig kjekt vennen. Det har du fortjent. :-)
Tusseline Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 Gratulerer så mye og masse lykke til videre :-) Klemmer fra lille...
catine Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Såååååååååååå gøy!!! Gratulerer!! Lurer bare på: HCG- test, er det en spesiell test som en kan kjøpe selv?og ta selv ?eller er det en gravididtetstest..? Uansett- kos deg !!
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2006 Hei Tine; HCG sjekkes ved hjelp av en blodprøve.Ergo må du til lege for å få det sjekket. Vi mistet i uke 6/7 sist - så derfor får jeg flere blodprøver denne gangen. Skulle ønsket meg selvtester gitt.... synes det er såååå mye bedre å vite enn å gå rundt å være nervøs hele tiden.
Eat sardines and die Skrevet 10. juni 2006 #7 Skrevet 10. juni 2006 Gratulerer så mye. Lykke til videre. Tenk om det er to små spirer der inne? Jeg krysser fingrene for deg.
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2006 Vi satte jo inn to egg, men HCG'en kan tyde på at det ikke er to der inne lenger... Uansett 1 eller 2 - skal være så uuuuuutrolig hjertelig velkomne! Synes denne rugeperioden har vært tøffere enn den første, så nå er jeg bare kjempeglaaad for at HCG'en gikk den riktige veien.
Eat sardines and die Skrevet 10. juni 2006 #9 Skrevet 10. juni 2006 Jeg synes rugetiden denne gangen var lettere, mens hormonbehandlingen denne gangen tæret på siste rest av krefter. Nå skal jeg bare prøve å kose meg og hvile kroppen. Som jeg har sagt før, så har jeg ikke trua. Men om det aldri skulle gå, så vil jeg i alle fall prøve å nyte graviditeten så lenge jeg har den. Jeg har også satt inn to egg, men jeg har ikke tatt blodprøve så jeg aner ikke om de biter tenna sammen og kliper seg fast begge to. Men som du sier, uansett..........velkommen! Veldig velkommen!!!! Kos deg du også.
Eat sardines and die Skrevet 10. juni 2006 #10 Skrevet 10. juni 2006 En ting til,- er du det miste kvalm enda? Jeg er det , men synes det er litt tidlig. Kanskje jeg har plukket opp et virus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå