Gå til innhold

drikking i prøve tiden!

Anbefalte innlegg

I dag skal vi i sølvbryllup til mine foreldre som bor ett lite stykke unna,men så vil jeg holde meg edrun pga at jeg prøver og bli gravid...men så mente min samboer at hans sæd kunne bli dårligere viss han drakk?noen som har hørt om det?Har en liten diskosjon om hvem som skal kjøre...hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5315971-drikking-i-pr%C3%B8ve-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter:) Jeg sier i fra klart å tydelig bare drikk å kos dere, det har ingen ting å si i det hele tatt.. Jeg tar akkupunkutur hos en jordmor, sist helg var jeg en uke på overtid, å min samboer ble 30, jeg hadde bestemt meg for å la være å teste, siden vi skulle ha fest på lørdag.. Jordmora sa at dette hadde ikke noe å si i det hele tatt, da det rett å slett var altfor tidlig til at det skulle ta noe skade for fosteret! Selv har jeg en flott å velskapt datter i dag som er 4 år, som jeg også tok en skikkelig fest med rett før jeg ble gravid.. Hun lever i beste vellgående, selv drikker vi akkurat ikke så mye her da, men å leve normalt er det beste man gjør for å bli gravid..

Jeg ønsker dere fortsatt lykke til med prøvingen.. Kos dere å nyt livet mens dere kann, det kan bli lenge til neste gang:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...