Gå til innhold

flere som har fått mage?

Anbefalte innlegg

har en kul på magen som ikkje e liten.. e i uke 15 og ser væældig gravid ut.. har ultralyd om en mnd og då får vi vette om d e bare en... eller 2:) Kommer fra en fam med mange tvillinga, så sjangsan dæm e dær.. førr ei spennanes tid dettan e!! fleir som har heftig kul på magen? eller en liten søt?

klæm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5315895-flere-som-har-f%C3%A5tt-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg kjenner meg veldig godt igjen. Jeg også i uke 15 og ser VELDIG gravid ut. Når noen spør meg om når jeg har termin ser de direkte overrasket ut når jeg sier at det er i desember... ;)

Samboeren min (som har lest alt jeg har fått utlevert av infoskriv) trodde det kanskje var 2 fostre, siden magen var så stor ... men, vi var på UL i uke 13 og fikk bekreftet at det bare var en :)

Jeg koser meg i mammaklær jeg!

Samme her også, ser ut som det er minst to der inne, men bekreftet kun en:) Er du liten eller høy da? jeg er veldig liten og de forklarer at det er derfor alt blir så stort, men jeg har også alltid hatt en veldig stor livmor i forhold til hvor langt på vei, legene tar bare feil hele tiden ang terminer og sånn.. kanskje du/dere har det slik også:)

jeg er bare i 12.uke, og ser allerede ut som jeg er i 20.uke.. helt utrolig.. og suger jeg inn magen, er den akkurat like stor..

huden er veldig stram også, siden jeg tok en operasjon for noen mnd siden, fjernet overflødig hud og fett.. så er ikke fett heller, gitt!

Rare greier..

men babyen er som den skal være, og helt alene der inne.. mye plass da! koser meg også i mamma-klær;)

Det gjør meg ingenting at jeg ser stor ut, koser meg med det, jeg :)

Jeg har sjekket termin på UL for 2-3 uker siden og i følge legen var fosteret i takt med menstermin.

Jeg er også ganske høy, så i teorien skulle jeg kanskje ikke blitt så fort stor, men, men... ikke alt som står i bøkene og info materialet stemmer. I en bok jeg har står det at man kan kanskje begynne å se mage i uke 15 - jeg bare lo jeg :) Hadde ganske stor mage allerede i uke 9-10.

Min mor hadde det akkurat på samme måte, så det er nok noe som ligger i familien. Heldigvis sier hun at magen roet seg etterhvert ... ;)

Akkurat nå er jeg i USA og skal shoppe med meg masse, masse flotte mammaklær hjem!

Annonse

Ja, magen er der. Kom raskt denne gangen (venter nr. 2). Ser at jeg er gravid, men samtidig ser jeg vel mest mett ut (har litt mage fra før dag, som er litt mer vapsete etter forigemann; ikke lenge siden sist)....magen ser vel bedre ut etter en stund.

Ser for meg at denne gangen blir jeg stor (håper magen bare kommer fortere og ikke blir veldig mye større enn sist)...med strekkmerker og det hele (fikk ingen sist...og da var jeg verken liten eller stor). Er faktisk ganske tungt på slutten med den stor magen...spesielt de 2 (3) siste ukene føler en seg veldig sprekkferdig.

Så tips til alle sammen (fikk desemberbarn sist også). Få jula inn i hus før fødsel....livet blir ganske snudd på hode etterpå også...selv om man tror man har relativt god tid etterpå også......ikke sikkert man føler seg i allverdens god for heller.

hei! så artig å lese at æ ikje e aleina om dennan tidlige store magen.. enda d e første krabatn æ e gravid me.. e jo 177 høy så småvokst e æ jo akkorat ikje :) klare snart ikje vente med min aller første ul som vi har den 11.juli.. då e æ i uke 19++ ... det e som å vente på julekvelden som når vi va små. gøy blir det nok! en eller 2 mon tro?

klæmma tel aille og magan dokkers!! Vi e fiiin!!! :)

Heisann! Jepp, passer nesten ingen bukser lenger, kun noen jeans som er veldig lav på livet. Magen vokser den. Er i uke 16 og det synes godt. Fant ei kjempebra sommer capri bukse på B Young som har bred strikk i livet, er kjempeherlig! Sliter med å finne mammaklær i str S på H&M og lignende, de er borte med en gang og jeg har ikke tid til å titte hver dag! Synes det er deilig å ha fått litt mage, nå ser enn at jeg venter barn og slipper å gå å holde den inne, ler ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...