Gå til innhold

Anbefalte innlegg

pergo bruk?? fordi gy mener jeg må gå tre runder m pergo før vi kan prøve noe annet..men det som er er at sambo har svært dårlig kvalitet og jeg vil ikke gå på hormoner når alt er i orden m meg!! legen sendte meg bare ny time og har ikke fått pratet m henne.gr,,,kan jeg ikke si da i aug på timen at vi har gått på tre runder? vil helst bare komme igang m ivf ol..iallefall stå p liste så får vi se hva vi kan gjøre med mannen. Mulig det går an å løse opp i knutene hans ifølge dr purvis :)

så bør jeg ta en hvit løgn??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5315540-kan-jeg-lyve-til-legen-ang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen leger jeg har sett har gitt meg pergo. For njeg har EL. Er det mannen det er noe med ville jeg heller grepet fatt i det problemet ja. Ta deg en tur til Purvis hvis du kan... Hadde jeg bodd i oslo hadde jeg bestilt time der på flekken :-)

Bytt gyn! Gå evt til en privat. Det er ingen grunn til at du skal på tre kurer før dere søkes videre og din mann får hjelp. Hvis du ikke velger å gjøre dette synes jeg du bare kan si at du har tatt de tre kurene du har fått beskjed om å gjøre. Gyn kan jo ikke sjekk om du har tatt det.

Klem

Hei

Helt enig emd de andre,sjekk gubben og ordne han først før du slenger i deg en haug med tabletter...Legen får heller ikke sjekket om du har tatt Pergo(hvertfall ikke hvis du skifter lege(anbefaler privat gyn)

Lykke til:D

Klem

hei alle søte dere!!!

takk for støtten!! ja sambo skal til aker når han får time..og jeg imens venter på ny time hos gy i august. Da sier jeg vi har hatt tre runder, men hun av alle bør jo vite at det ikke er vits når det er mannen det er noe galt med!..hmfr.. oki ha en fin dag jenter!!

Annonse

Ikke jug, og si at du har gått på dem, si du lot være da du ikke syntes det var noen vits, det kan ende med at du bare får en større dose pergo mens du venter. Jeg går fortiden på trippel pergo (3pp med trippel) og kjenner at jeg er jjempe fertil;-) he he, neida, jeg slapper litt av, og har trua på at det skjer denne mnd. var jo gravid i april så, dete r fortsatt håp. Det er ikke farlig å gå på hormoner altså, jeg har ikke hatt veldige bivirkninger! har gått på dem siden nov. 2004. Det var først da jeg fikk trippel pergo, jeg ble gravid, så de tablettene tar jeg gladelig altså. Det kan jo hende dere får det til da, og at du da er helt optimal! lykke til da, klem

Nei, det synest jeg ikke du skal. Det kan slå negativt tilbake på dere igjen!

Det er ikke legen det skader....

Vær heller ærlig, du må tross alt ikke gå på pergo om du har el.

(Men det er ikke alle som har el selv om det slår ut på testen og mensen kommer regelmessig)

Ivf er heller ikke nøkkelen til klaff, det er en siste utvei. Tenk om dere ikke skulle lykkes med ivf heller.

Er nok en ganske stor risiko for at dere da vil tenke "gjørde vi alt vi kunne før vi startet".

Det kan jo være noe lite og enkelt som kan ordnes nå -selv om han har dårlig sæd- slik at dere greier det selv.

Jeg skjønner ikke hvordan så mange ser så enkelt på ivf. Selv brukte jeg måneder på å manne meg opp til å sende søknaden.

Mitt første forsøk, som så langt er det eneste -har jeg lite hyggelige minner fra. Der jeg lå i sengen å spydde av alle hormonene. Enda jeg ikke var overstimulert. Gravid ble jeg å. Men mistet etter bare noen uker.

Mener ikke å skremme deg. Bare fortelle at det er ingen rosa verden hvor de putter inn et egg og du er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...