Tobias Emìl Skrevet 10. juni 2006 #1 Del Skrevet 10. juni 2006 Bare lurer på om det er noen nordlenninger her inne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #2 Del Skrevet 10. juni 2006 ja, her e en nordlending fra bodø som kommer til verden ca 12 feb:) en du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias Emìl Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juni 2006 hvor koselig! =) Jeg kommer fra Fauske og har en litn nordlenning i magen som kommer til rundt 21 januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 10. juni 2006 #4 Del Skrevet 10. juni 2006 Her er en liten nordlending i eksil, som kommer til verden 15. februar. Det virket nesten som om vi måtte nordover for å lage den, har ikke vært der på 2 år, og etter en helg på hytta satt den gitt. ) Mulig det egentlig skjedde noen dager etterpå, men mer morro å fortelle det på denne måten. ;o) Jeg er egentlig fra Senja, men bor på østlandet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias Emìl Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 10. juni 2006 hihi =) du er ikke den eneste som må komme nordover for å lage baby! søteren til en veninne av meg kom oppover etter tre år i Stavanger, og ble gravid mens hun var her oppe på besøk! så det er noe med åss nordlenninger (tror jeg) =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 10. juni 2006 #6 Del Skrevet 10. juni 2006 Hihi, litt snodig er det i allefall! Vi har prøvd å bli gravid i nesten 2 år, og har ikke vært nordover på denne tida. Så etter en helg satt den. ) Det må være noe i vannet,hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias Emìl Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 10. juni 2006 jau! hihi... enten noe i vannet eller i lufta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaJW Skrevet 10. juni 2006 #8 Del Skrevet 10. juni 2006 Æ har en liten norlænning i magen :9 kommre fra sortland da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #9 Del Skrevet 10. juni 2006 ja her ei en utflytta nordlending med termin 9 februar.har akkurat funnet ut om mirakelet og er helt i ekstase. har ingen kvlme enda,bare ømme bryster og luft i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #10 Del Skrevet 10. juni 2006 Jepp nordlening her(Mosjøen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #11 Del Skrevet 10. juni 2006 er nok en liten nordlenning i min mage også - bare vet ikke helt når han/hun skal komme enda... ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelp,jeg er 4-barnsmamma! Skrevet 10. juni 2006 #12 Del Skrevet 10. juni 2006 Har en nordlenning(Bodøværing) imagen som etter planen kommer 21.jan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catta&Bebisen Skrevet 10. juni 2006 #13 Del Skrevet 10. juni 2006 Jepp Bor for tiden i Mosjøen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #14 Del Skrevet 10. juni 2006 åh enda fler fra Mosjøen:)Spennende:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elefanten Skrevet 11. juni 2006 #15 Del Skrevet 11. juni 2006 Liten bodøværing på vei 11 februer...vår nr 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå