Gå til innhold

Hva mener dere om intim piercing??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst, men ikke helt sikker... Typen vil at jeg ikke skal ta...

Har lyst til å ha en ring i høyre kjønnsleppe, den ytre altså... Men kanskje det er veldig ubehagelig å ha piercing der... Hva hvis man går med trange bukse osv...

Noen med erfaring???

Skrevet

Uuuups......skulle signere med anonym, men jaja... hihi... :)

Skrevet

He he, fort gjort:) Jeg syntes absolutt ikke noe om det, det fordi jeg tenker på hygiene, det legger seg uten tvil bakterier i/rundt piercingen. Jeg får veldig lett uregelmessigheter i bakteriefloraen min, og jeg hadde sex med en med piercing og måtte ta en kur etterpå. Ikke er det spesielt pent heller, men hver sin smak....

Skrevet

Hei!! Jeg synes du skal ta piercing hvis du ønsker det. Jeg har det i kjønnsleppa, og har ikke hatt noen problemer med det. Det var ikke spesielt vondt å ta heller... Og jeg er litt egentlig litt sytete av meg:) Jeg har stang, men vil gjerne ha en ring der, men det er vanskelig å sette i og få låsen på..

Lykke til:)

Skrevet

personlig så synes jeg d er ekkelt med piercing på intime steder...jeg ville ikke ha slikka på en piercing me masse dritt på ivertfal...hehe...:P

Skrevet

Hei!

Intimpiercing kan være pent det :) Selv har jeg en piercing i forhuden over klitoris. Startet med den tynneste ringen men har utvidet hullet slik at jeg nå har en 3mm. Det er den piercingen jeg har tatt (har 9-10 stk totalt) som har grodd raskest og vært minst problemer med. Eneste rensingen etter du har tatt er å dusje seg forsiktig med en underlivssåpe to ganger daglig den første tida. Ikke noe rensing eller slikt. Det kan feste seg en del utflod på ringen men med vanlig intimhygiene er ikke dette noe problem for verken meg eller forloveden min. Om du går til en ordentlig piercer vil de se på deg for å vurdere hvor det beste stedet for deg kan bli. Ikke alle kan ha alle variantene av piercinger der nede, vi er jo litt ulikt bygget de fleste av oss :) Jeg valgte den jeg har nå, da den ikke plager meg noenting til vanlig med klær på etc, siden den blir liggende mellom foldene og ikke gnisse.

Skrevet

Jeg tørr ikke men vist du tør.. go for it:)

Skrevet

Jeg synes det er kjempe fint!!!

Har selv i klitten. Det gjorde ganske vondt å ta den men det var ikke så vondt etterpå. Kan anbefale det, jeg har aldri angret=)

Skrevet

Syns intimpiercing er ganske sexy. Kanskje noe en burde prøve ja.. :)

Skrevet

Som mann liker jeg selvsagt intimpiercing, spesielt ring gjennom klitten...en kan alltids drømme! Det er ihvertfall et fantastisk syn!

Skrevet

Sexy med piercing der nede.. Hm.. er nok ikke slik at menn automatisk liker piercing der.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...