Gå til innhold

Hei:)


to små, nr.3 på vei <3

Anbefalte innlegg

Da slår jeg følge med dere andre her inne.Testet positivt på cd digital i går ,gjett om det ble noen gledestårer. Vi har vært prøvere i snart tre år:)

Jeg har termin 19 februar, ifølge terminkalkulatoren. Er det flere som nettopp har funnet det ut? Når fortalte/forteller dere om den gode nyheten til de rundt dere? Er litt redd med tanke på at for mange vet det, hvis det går galt, men på den annen siden så kan en ikke ta sorgene på forskudd. Det er jo ingenting jeg heller vil enn å dele dette med hele verden!!

 

Stor klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen!!

Jeg er 7 + 1 på vei nå og termin 4 feruar. Mamma og svigermor fikk vite det veldig raskt. det er noe med disse mødrene.. Pappa og svigefar skal nok få vite det snart. Hvis de kommer på besøk denne uken sier jeg det. Vil egentlig helst vente til etter uke 7, da den er litt kritisk..

Jeg velger å ikke vente for lenge med å si det, trenger nok støtten hvis jeg skulle miste den lille heffalompen min :-)

Del det med en liten del av verden!! :-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Se, der var du på plass ja. VELKOMMEN skal du være !!

 

Vi har sagt det til noen, blant annet mor, far, min bror. I tillegg har jeg sagt det til mine studieveninner, vi bor ikke på hjemplassen til verken meg eller min mann, og derfor vet jeg at ikke det kommer ut på de stedene selv om mange studentvenner vet om det. Vi vet at det kan gå galt også denne gangen, men har vært veldig åpne om det som har skjedd tidligere. Derfor er det naturlig for oss å dele både sorg og glede med de rundt oss.

 

Tenkte å vente til uke 8 med å offentliggjøre det for "hele" verden !

Er jo gravid for 4.gang, og jeg har oppdaget at magen kommer tidligere for hver gang. Sa det rundt uke 8 de to gangene det gikk galt, og da gikk det galt i uke 12 og 16. Hadde med andre ord ikke vært vits i å vente til uke 12 uansett.. Godt med støtte og trøst !!

 

Oj, ble langt dette her, sorry altså.. hehe

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

 

Det var trist å høre at det har gått galt for dere tidligere. Det er nok den største bekymringen for vordende foreldre. Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen!

 

Vi har vært åpne om den situasjonen vi har vært i vi også (at vi har vært prøvere i noen år) Det er viktig med den støtten de rundt deg kan gi. En skal dele både gleder og sorger:) Vi har fortalt det til familien og de nærmeste vennene våre. Det er godt å vite at skulle det gå galt så er de alle der for å støtte oss:)

 

Hvor i landet befinner du deg? Jeg bor i Trondheim.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn til oss...:) Kjempe koselig å høre at det endelig klaffet for dere..:) Det er stas.

 

Er jo ikke nødvendigvis negativt at mange vet det, da er det desto fler som kan støtte og trøste om det går galt.

Men det går ikke galt!! :) Dette her går så bra så skal du se...

Sommer, sol og deilig ute....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi bor på Vestlandet, nærmere bestemt Bergen. Skal flytte ut på landet igjen snart nå, etter 4 års studieopphold her i "storbyen"..

 

Jeg syns det er viktig at de som føler det naturlig, og som orker det, er åpne også om ting som ikke er gledelige. Tror det kan gjøre det lettere for andre å bære samme problemer, fordi da vet man at noen er i samme eller lignende situasjon.

 

Ha en fin dag, nå tar jeg med meg bøkene og stikker ut i solen og leser til eksamen ! (er jammen ikke lett å konsentrere seg for tiden)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Nå ble jeg glad, deg kjenner jeg igjen:) Ser du er en av de heldige du også som har fått ett mirakel. Vi hadde ikke prøvd like lenge som dere, men nesten 2 år. problemet vårt var eggene mine, så selv med IVF hadde vi liten kjangs. Det er så kjekkt når det kommer flere av oss:D

 

Vi har fortalt det til foreldrene våre og til noen venner. Vi har ikke sakt det til alle enda fordi det er berre disse som vet at vi har strevd. Men godt å ha noen å snakke med det om. Nå håper jeg spiren sitter for oss alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. er ikke så lenge siden jeg fant ut at jeg er gravid... vet ikke hvor langt, så skal på ul den 14.. jeg fortalte det til min og hannes nermeste familie, og mine 2 beste venniner.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...