*hildemor* Skrevet 10. juni 2006 #1 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har vært innmari mye inne på bim sine sider etter at vi bestemte oss for å prøve, og spesielt etter en sa i april. Det å lese om andre i samme situasjon har vært til god hjelp når man har det tungt. Nå har likevel det fantastiske skjedd; gravid igjen på første forsøk etter sa`en- går det an å være så heldig? Tror det nesten ikke.. Får tårer i øynene bare ved tanken.. Men tok testen idag, og plusstegnet var sterkt og blått.. Tror det må synke inn, tør ikke bli hoppende glad helt ennå- så mye som kan gå galt.. Kjære dere alle som prøver og vil så veldig gjerne, alle mulige lykkeønskninger fra meg. Det er slike foreldre som dere; som ønsker seg barn og som står klare med en ubetinget kjærlighet; små barn fortjener å få. Ønsk meg lykke til.. Håper frøet mitt klamrer seg fast der inne.. My best to you..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Gratulerer så mye og lykke til! Tusen takk for fine lykkeønskninger, hildemor. Jeg krysser fingre og håper det beste for deg og spiren din!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Gratulerer så mye. Spiren din skal nok vokse og gro og bli et vakkert lite barn skal du se:)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 Hei Hildemor! Takk for lykkeønskninger og lykke til med spiren! Håper den klamrer seg fast!
melkekua™ Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Så hyggelig å høre at det sitter en spire for deg ) Håper den sitter for alle oss andre her inne snart også! Lykke til i 1.trimester ;o)
pernille79 Skrevet 10. juni 2006 #6 Skrevet 10. juni 2006 Så flott å høre at det klaffa så fort for dere etter sa. mange lykkeønskninger til dere og deres lille spire.
-4.mai- Skrevet 10. juni 2006 #7 Skrevet 10. juni 2006 gratuleres så masse og håper du ikke må komme tilbake!
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #9 Skrevet 11. juni 2006 Gratulerer så masse og lykke til! Skal krysse mine fingre for deg! Håper spiren blir sittenes! Ha en fin sommer
VilJegVil? Skrevet 11. juni 2006 #10 Skrevet 11. juni 2006 så braaaaaa. Håper de går bra nå, det gjør det sikkert. i denne fine sola må jo ting spire og gro mener jeg ) Lucky you!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå