Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #1 Del Skrevet 10. juni 2006 Skal ha mens om 1 uke egentlig men håper den ikke kommer Men kjenner murringer i magen som om den er på vei.... Hadde dere litt smerter i magen som om mens var på vei eller,men så var det graviditet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 10. juni 2006 #2 Del Skrevet 10. juni 2006 jeg kjente mensmurringer i starten ja. Og det er mange her inne som også har kjent det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #3 Del Skrevet 10. juni 2006 Hm...kanskje,kanskje ikke...jeg håper da kanskje det er derfor jeg tror så veldig!??!!! Det er sånne stikk innimellom og jeg tenker nei nå kommer den!!!! Får vente å se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #4 Del Skrevet 10. juni 2006 lykke til , og velkommen skal du være, hvis du liten spire har ) <3<3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 10. juni 2006 #5 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg kjente også mens murringer i ryggen, pluss ømme bryster. ikke minst løs i magen fra noen dager føre. trodde at mens var på vei. Men syns likevel at det var litt rart at jeg hadde disse symptomene lenge. Vanligvis pleide de å dukke opp 3-4 dager føre mensen kommer. nå hadde jeg det over en uke. Tok til slutt en test::::::::: POSITIV.................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå