Gå til innhold

April: Hvor mange tenner har kommet til syne hos aprilbarna nå da????

Anbefalte innlegg

Her strever å kaver hun med tennene....uff kjipe greier både for den ene og den andre. Sovna ikke før halv 1 i natt og kl 4 var det hyl og kav og kl halv 7 var det morning....jeg er trøtt med andre ord.

Her i huset har gullet fått 11 tenner etter i natt....he he.

Fortsetter under...

her er det kommet 12 tenner,alle 4 jekslene,og de 8 fremtenner,også plages han noe voldsomt med hjørnetennern,vet en er på tur,men lurer på om det er en jeksel til eller en hjørnetann til på tur.

Men alt i alt tenner så er ute og helt igjennom så er det 12 =)

Annonse

To oppe og to nede her... Han har det ikke travelt på den fronten ser det ut til. Like greit, siden vi har ammet ganske lenge. Vi sluttet å amme for ca 2 uker siden - noe Sondre forøvrig er litt misfornøyd med, men nå skal puppene få pause til januar ;-)

Uff jeg kjenner jeg begynner å grue meg til tennene jeg kommer jeg nå, når jeg leser om hvor ille det er for enkelte..

Her har det ikke kommet en eneste tann enda, men gutten er blitt god til å tygge med gommene!!

Er vi de eneste uten tenner her inne nå?

Annonse

Tarald har fått 8 tenner nå; 4 oppe + 1 jeksel, og 2 nede + 1 jeksel.

Må bare si at vi helt til i forrige uke bare trodde han hadde 6 tenner, helt til vi under en tannpuss hvor han gapte ekstra høyt oppdaget jekslene. Da fikk vi forklaringen på et par våkenetter...;)

Nora er vel blandt de som har fått flest tenner i klubben, hehe... Har hatt 16 tenner i 5-6 uker nå. Mangler da bare de siste 4 jekslene, tror ikke de kommer før 2 årsalder, men aldri si aldri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...