Gå til innhold

Vitaminer og sånt....


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Får ikke i meg stort jeg. Blir virkelig kvalm med tanken på å svelge tabletter, tran har jeg ikke nubbsjans til. Om morgenen er det ikke vits i å prøve en gang, da spyr jeg likevel, om kveldene prøver jeg bare å holde kvalmen nok unna til å sovne.... føler ikke jeg har greid å gi knøttet mitt den beste starten akkurat. Men nå er kvalmen bittelitt avtagende så nå tenkte jeg at jeg skulle bite tenna sammen og i hvert fall tyne i meg tranen... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener, ja... Er nok ikke fullt så kvalm som deg, men har likevel ikke orket tanken på å hive i meg "masse" piller eller tran. Har klart Folaten for de pillene er så små :-)

Blir skikkelig frustrert når folk spør om jeg har huska å spise ditt og datt for det er SÅ viktig... Har jo bare spist det lille jeg har fått i meg. Og det er rimelig tilfeldig hva det har vært. Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar folat + en pakke m/tre piller (trantablett og multivitamin) hver kveld etter at jeg har lagt meg i senga og tar ett stort glass med farris til. Klarer ikke å ta de om morgenen for da går man liksom bare å "gugler" opp transmaken hele dagen, men når jeg sover merker jeg ingenting til det.

 

Prøv i hvertfall med trantablett i stedet for ren tran, da er det litt enklere å få det i seg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det faktisk omvendt... trankapsler er mye verre enn ren tran. Og jeg kan ikke ta noe som helst på kvelden, da spyr jeg... har prøvd... men det bedrer seg vel snart håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...