Gå til innhold

Vitaminer og sånt....

Anbefalte innlegg

Får ikke i meg stort jeg. Blir virkelig kvalm med tanken på å svelge tabletter, tran har jeg ikke nubbsjans til. Om morgenen er det ikke vits i å prøve en gang, da spyr jeg likevel, om kveldene prøver jeg bare å holde kvalmen nok unna til å sovne.... føler ikke jeg har greid å gi knøttet mitt den beste starten akkurat. Men nå er kvalmen bittelitt avtagende så nå tenkte jeg at jeg skulle bite tenna sammen og i hvert fall tyne i meg tranen... hehe :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5314291-vitaminer-og-s%C3%A5nt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener, ja... Er nok ikke fullt så kvalm som deg, men har likevel ikke orket tanken på å hive i meg "masse" piller eller tran. Har klart Folaten for de pillene er så små :-)

Blir skikkelig frustrert når folk spør om jeg har huska å spise ditt og datt for det er SÅ viktig... Har jo bare spist det lille jeg har fått i meg. Og det er rimelig tilfeldig hva det har vært. Sukk..

Jeg tar folat + en pakke m/tre piller (trantablett og multivitamin) hver kveld etter at jeg har lagt meg i senga og tar ett stort glass med farris til. Klarer ikke å ta de om morgenen for da går man liksom bare å "gugler" opp transmaken hele dagen, men når jeg sover merker jeg ingenting til det.

Prøv i hvertfall med trantablett i stedet for ren tran, da er det litt enklere å få det i seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...