Gå til innhold

Neg.test RD 12 men lurer på ???........

Anbefalte innlegg

Trots at det står at man kan teste seg når som helst på dagen så må vel mye vanndrikking og veldig lys og ukonsentrert urin være dårligere som prøve vel????

Idag har jeg begynt og kjenne stikkninger i livmoren og litt ømme pupper. Påminner litt om mens men har ikke fått det enn. Men det føles litt annerledes denne gang så jeg vet ikke . håper at tanta ikke kommer. Pleier ha 25dgr syklus men vet ju at hormonene kan forsinke den. Siste gang begynte jeg blø RD 10 men denne gang har jeg fått økt dose progestron. Er ellers offisiellt på RD13 lørdag.

Men visst håpet jeg på et kryss idag på RD 12 så litt besviken er jeg og håper at mensen ikke kommer..

håper å høre litt bedre nyheter fra dere i rugeklubb uke 22 .

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5314235-negtest-rd-12-men-lurer-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Dess lengre vi venter med å teste, dess mer graviditetshormon vil vi ha i kroppen. På testen står det og at etter så og så mange dager kan vi teste når som helst i døgnet. Men enig med deg der. Vann og slikt vi har drukket i løpet av dagen, vil nok påvirke, skulle tro det. Høre jaffal logisk ut.

Har lest at enkelte her inne har testet negativt rundt rugedag 10- 12, men at de senere (rd18-20) har testet postitivt.Det er individuelt hvor lenge medisinene sitter i kroppen. Disse vil nok gi misvisende utslag på testen. Så lenge tanta ikke viser seg er det en teoretisk mulighet.

Lykke til uansett.

Jeg fikk tanta på rd 13. Testa for sikkerhetsskyld, denne var negativ. Må forøvrig tilføye, at mensen har sjelden vært kraftigere enn den har vært nå. Mye grums som skal ut. Fryktelige menssmerter også denne gang. Ble helt slått ut.

P.S. Skulle nå den h.... tanta likevel komme, får du hive deg på i klubben for oss som må til pers igjen etter ferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...