Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #1 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg hørte at man ikke skal bade siste perioden man er gravid, men når begyner den perioden! Noen som vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #2 Del Skrevet 10. juni 2006 Har hørt om det, men tror det er for det meste klorvann i offentlige bassenger. Jeg bada sist gjennom hele svangerskapet, i badekar og på stranda, jordmora sa at det ikke gjorde noe så lenge man var nøye med renslighet og tørke seg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #3 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg er veldig usikker, men tror ikke det gjør noe å bade så lenge slimproppen ikke har gått. Dersom den går er det fare for infeksjoner så da bør nok bading unngås. Og etter vannavgang selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malita Skrevet 10. juni 2006 #4 Del Skrevet 10. juni 2006 Etter som jeg har forstått gjelder det mest ofentlige bad. Boblebad skal vel heller ikke tas da det kan sette fødsel i gang og er en bakteriefelle. Vablig badekar hjemme har jeg badet i frem til fødselen og kommer til å gjøre det denne gangen og. En bader jo til og med under fødselen på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #5 Del Skrevet 10. juni 2006 Ja for jeg tenkte mest på å bade i saltvann. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravidigjen! Skrevet 12. juni 2006 #6 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei, hei! Var på svangerskapskurs idag, og da ble dette med bading tatt opp. Bad ivei, jenter, sa jordmor!! I offentlige bad, saltvann, ferskvann, badekar, boblebad! Så lenge vannet ikke har gått, selvfølgelig. Barnet ligger godt beskyttet der inne, og faren for infeksjoner er minimal! Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå