Gå til innhold

August: Augustdamene snart høygravid; )


Lindamor og Oliver

Anbefalte innlegg

Tenk...vi er kommet så langt på vei nå!

Om 14 dager er jeg pr. definisjon høygravid,de som har "peiling" sier at det er man når det er 40 dager igjen til termin..høres jo litt merkelig ut men det er vel bare en mal,-da omtrent står livmoren på sitt høyeste.

 

Er rart å tenke på at jeg bare har 7 uker igjen til termin...7 uker på å forberede meg og familien min..mentalt og utstyrsmessig.

 

Da var vi plutselig ikke med i terminklubben helt nederst på siden,husker det så godt når september kom..hehe,vi var ikke den nederste lengre..se nå da! vi er jo oppe sammens med de store; ) to trinn igjen!

 

Kjempeklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er 16 dager igjen så er jeg faktisk høygravid...litt merkelig men eilig å ha kommet så langt.

Endelig kan jeg få møte nurket mitt snart....godt og rart på en gang.

Akkurat nå nyter jeg å gå gravid men vet hvor tungt og lei man blir siste ukene da.

Ønsker alle lykke til inn i denne spennende tiden som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 15 dager igjen ei... tiden har gått så fort.. plutselig så er lille gutt snart her...

mye å gjøre, håper bare ei rekker... må jo ha pauser og, blir tross alt noe sliten om ikke....

veldig glad ei har disse sidene da, som 1 gans mor er det mye man lurer på og her er det svar å få:-)

lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk det! :) Synes innemellom det har gått så saaaaakte...Men så plutselig går alt me raser fart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høygravid om 5 dager..med termin 1 august.

Dette har bare gått vanvittig fort og føler meg ikke klar i det hele tatt.

Men blir man egentlig helt klar..med 1 prinsessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg egentlig ganske høygravid allerede.

Samtidig har jeg åpenbart fortsatt ikke helt skjønt at jeg bærer en diger "kule" foran meg. En skjønn dag kommer jeg til å sitte fast mellom to biler fordi jeg fremdeles tror på at jeg kan skvise meg gjennom. :)

Vi er kjempeheldige at vi kom så langt, nå får vi bare krysse fingrene at det fortsetter sånn!

Selv teller jeg også ned til 2.august.

Lykke til videre! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ER det ikke utrolig hvor fort tiden egentlig går? Synes heller ikke det er lenge siden jeg skrev inn at jeg "hurra, hurra" bare hadde 200 dager igjen!

 

Det er jo så morsomt når terminen nærmer seg, følelsen av at det kan sette igang når som helst og ikke minst hvor som helst. Har gjort det ganske så klart at jeg ikke blir med på hytta til svigers i år, da vi må kjøre lenge med båt og det er veldig kronglete adkomst der. Vil helst ikke være i en posisjon hvor jeg føder i en ti fots jolle, altså...;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...