Gå til innhold

lekker forstervann, var inne på sjekk på føden i dag......for en dag!!!! litt laangt. ( samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

begynnte i går ettermiddag, plutselig var det helt bløtt i trusen/buksen... sjokka? JAAAA....redd? JAAAA

etter samtale med føden skulle jeg vente og se dette ann til i morgen ettersom jeg hadde time hos legen. gikk tillegen som avtalt og hun likte det ikke i det hele tatt.. tok derfor vanlig undersøkelser ( som blodtrykk/vekt/ hjertelyd osv) alt ok. men så ville hun sjekke med føden og UL osv.. jeg hadde selfølgelig glemt urinprøven min så jeg måtte imellomtiden reise hjem igjen etter denne. dette for og sjekke om det var spor etter urinveisinfeksjon.

kom så ned igjen og legen hadde snakket med føden. ettersom det ikke var myye vann som hadde komt så skulle vi se det ann..

tok så noen blodprøver og så hjem igjen for og ta en vaginal test ( dette grunnet og sjekke for infeksjon osv)

da jeg kom tilbake til legen hadde det igjen begynt og pipple forstervann.. dermed var det ingen tvil, inn på føden for sjekk...

da vi annkom sykehuset måtte vi ta måling med belte for og sjekke hjertelyden og bevegelsene på babyen vår. alt så veldig greit ut. litt lite bevegelse i beg. men kom seg etter hvert. så var det vaginal undersøkelse.. vooondt!!!! kjendtes nesten ut som om hun skulle ta hele knyttneven inn i skjeden.... jaja alt for babyen =)

det kom ikke mere vann, konkluderte derfor med en lekkasje. fikk derfor etter litt andre sjekker lov til og reise hjem igjen.

skulle ta kontakt viss jeg beg og få rier eller at vannet for fullt går.. off, jeg er så redd for den lille babyen vår.. please, hold deg der inne en stund til kjære deg.. bli litt større før du kommer ut og hilser på pappa og meg.... snufs!!! off, en tung travel dag....

beklager laaaaangt innlegg... men måtte bare få det ned

ps!! mååååå bare nevne at på føden i stavanger va personalet heeeeeeelt fantastiske.. utrolig koselige alle sammen....betryggende og vite =)

Fortsetter under...

Vet veldig godt hva du går igjennom. Min beste venninne som eentlig hadde termin 06.juni fikk en gutt i uke 33. Pga hun lakk fostervann. Rart du ble sendt hjem igjen da...Eller, det ble hun også, men det var pga at hun bor 5min fra sykehuset.

Hun måtte komme opp dit annenhver dag på kontroll. Hun fikk lungemodningssprøyte også. -I tilfelle. Du produserer jo hele tiden fostervann, så så lenge du produserer mer enn du mister, så er jo det bra :)

Men de håpet på å "holde" ungen inne til uke 34. Så håper at din gjør det også. Bare ta livet HELT med ro nå... IKKE stress og IKKE lov å gjøre husarbeid!!!

Dette går så fint skal du se..! :)

Lykke til!

*sender en klem*

ikke bra i det hele tatt med sånne bekymringer....men ikke noe og gjør med det. er vertfall full rullle i magen nå. babyen svinger seg på dansegulvet så bare det. tar det som et godt tegn..

må nok ver ekstra forsiktig nå ja.. håper bare at h*n ikke har alt for mye hastverk med og komme seg ut i verden... men for all del, tar det som det kommer. men virket som om de på føden hadde full kontroll....

må bare sies en gang til: for noen koselige folk..... =)

tuuusen takk for lykke ønskninger... dette SKAL gå bra... det bare mååå gå bra...

masse klemmer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...