Gå til innhold

modne foreldre i Bergensmrådet(samme som på modne foreldre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Siden jeg har bodd i Spania det siste året(fikk sønn i desember i fjor) har jeg ikke hatt noen særlig kontakt med helsestasjon eller barselgrupper. Hadde vært kjekt å komme i kontakt med andre modne mødre i Bergensområdet, som har tid og lyst til treff med barn sånn innimellom.Har sv.skaps perm til november så har en del måneder jeg skal være hjemme med babyen min.

Litt info: snart 36 år...utdannet pedagogspesialpedagog..glad i musikk..konserter, barn, reiser..glad i shopping når jeg har råd..litteratur, hester m.m

Er utadvendt og sosial..så problemet er ikke å sosialisere seg men hadde vært kjekt med likesinnede i samme livssituasjon.

Mail adressen min er [email protected]

Så til alle likesinnede i Bergen...har dere tid og lyst...send meg noe ord da.

Klem.

lurengren

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Fikk bare lyst å si hei på deg, her inne. Jeg har selv bodd 7 år i Spania og har en gutt på 11 uker. Er 32 år og bor i Bergen.. Hvor bodde du der nede og hvorfor?

Skrevet

Heisann!

Og jeg fikk lyst til å svare dere begge to... Jeg har også bodd 7 år i Spania (i Málaga), men det begynner å bli en stund siden nå (86-92). Jeg reiste dit for å studere spansk i 8 mnd., men stortrivdes og ble værende litt lenger... ;o)

Jeg er vel også det man kan kalle en godt moden mor, jeg har en liten gutt på 6 uker og jeg bor i Bergen.

Vil gjerne komme i kontakt med dere!

Nyt sommeren!! :o)

Skrevet

Hei til dere begge.

ETTER mange år med studier,jobbing og barn bestemte vi oss for et sabbats år i spania.Skulleda ta studiepermisjon.Underveis ble jeg altså gravid(jippi)med etterlengtet attpåklatt. Så ble da svangerskapspermisjon her nede.

Bor i Quesada, utenfor Torrevieja, og trives godt.Vært fantastisk med været her nede og nyfødt baby.Mye ute, og heldigvis for det siden bebis er krevende og bare er stille når vi er ute og triller:-)

Vil veldig gjerne ha kontakt. Blir glad om dere mailer meg på adressen over.

Kommer hjem i siste del av juli..skal først feriere i Frankrike og Italia, som en avslutning på året her nede.

Hvor bor dere i Bergen.?

Skrevet

Hehe.. Jeg bodde i den beryktede norske urbanisasjonen i alfaz del Pi fra 85 til 90.. Dro tilbake i 2000 til Altea, og ble der i ca to år.. Men jeg var bare en liten snåttis på midten av 80 tallet..

Jeg bor i Bergen sentrum. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...