Gå til innhold

Lenn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann begge to:o)

Så hyggelig med eget "brev"!!!!

Er bare innom nå og da....det har blitt litt mye BIM i det siste (siste 3 årene sukk....) Og litt mange nedturer.....Men det vet dere jo alt om.... Hvordan det kjennes mener jeg!.....

Brumm, jeg har svart deg på mail....beklager at jeg har vært så treig!!

Er nå godt i gang med det 3.forsøket vårt (fryseforsøket), ja....var på UL på fredag og da var slimhinnen l i t t for tynn, akkurat som sist. Skal til ny UL i dag kl.14, og hvis alt går som sist da, så blir timen bestemt. Regner ,med innsetting på fredag.......

Har vært litt molefonken på denne forsøket...Svært få forhåpninger for å si det slik. Lest mye på pakningsvedleggene om hva det er jeg/ vi putter i oss. Blir skremt....og oppgitt over at det er så enkelt for så mange andre!! Bare en runde eller to i sengehalmen og så sitter den. Mens vi sliter med kropp og sjel for nedtur etter nedtur....

Har faktisk tenkt så langt at hvis det ikke blir noe positivt på dette forsøk, så vet jeg ikke om det blir noe mer....ikke dette året iallefall.... Men det er jo ikke råd å vite hvordan følelsene forandrer seg når hormonene er ute av kroppen igjen og man kommer i normalt gjenge igjen.

Har nesten hatt en klump i magen på dette forsøket....tenker på om det aldri går, så.....er det verdt det? Huff, vet ikke hvordan jeg skal forklare følelsene mine. Kjenner de ikke igjen!!!

Baby-ønsket er like stort som før, men pågangsmotet har tatt ferie tror jeg!!! Jeg som har prøvd å være positiv og jeg skulle "aldri" gi opp..... det er vondt å ha den følelsen av at det "aldri kommer til å gå". Men trøster meg med at denne følelsen har vel alle kjent på her inne.... Dessverre!!

Men ellers har det vært en fin tid....sol og varme og tanker et helt annet sted....ja fram til medisin-inntakingen da.....

Håper virkelig at alle gode ting er 3........

Snøfilla, jeg så bare overskriften på innlegget ditt. Er du i gang med forsøk igjen?? Det blir spennende!! Skal følge med på deg!! Håper du lykkes på første forsøk!!! :o)

Hvordan gikk det med kromosom-prøven? Skulle ikke du ta en sånn en? Eller har jeg drømt det? Drømmer så mye rart om dagen at!!

Og Brumm, har ikke vært inne på mail og sett om du har svart meg, men hvor er du i løypa??? Blir spennende å følge med framover!

Jeg klamrer meg til håpet om den kafe-turen vi skal ha.....en eller annen gang i framtiden. Jeg ber om at vi må lykkes!!!!!!! :o)

Vi snakkes jenter!! Inntil da, får dere ta godt vare på dere selv og ha en riktig god dag med masse sol!!!

Maaange klemmer fra meg:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5313299-lenn/#findComment-5336784
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...