Gå til innhold

April: Har aprilbarna ders blitt kosete??

Mjanne

Anbefalte innlegg

Får dere de til å sitte rolig på fanget og kose litt innimellom?

Det er uhyre sjelden at det er tid til det her i gården. Har så lyst til å jenta mi skal bli litt kosete snart... Mamma vil kose!!!!!!!!!!!

Det hender jeg får en kos hvis jeg ber om det, men det er bare sånn rask dunk på kinnet hvis dere skjønner, også spinner hun avgårde...

Hun må liksom være veldig trøtt for at hun kan kose ordentlig, men da er hun gjerne litt sutrete i tillegg...

Regner med at det kommer snart og at hun har litt mer tid til å sitte på fanget etterhvert....*håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei!! Den kosete babyen min er long gone... Nå har jeg fått en aktiv gutt som aldeles ikke har tid til å sitte i ro på fanget. Kos og klem deles heller ikke ut i tide og utide. Eneste som får kos her i huset er bamsene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Sondre er syk, er han veldig kosete -så nå føler jeg at jeg har hatt ham konstant på fanget i en uke! (Nei, det er ikke mye en får gjort i huset med en sovende krabat på fanget...)

Når han er frisk, er han veldig flink å dele ut klemmer - både på oppfordring og på eget initiativ. Når han er trøtt (både før og etter legging) elsker han å sitte på fanget og kose med håret til den som eier fanget. Sånn er han både hjemme og i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matilde har aldri vært kosete tidligere. Ikke i det HELE tatt! MEN! Nå har hun plutselig innsett verdien av litt kos - vil opp i fanget, lener hodet mot brystkassa mi, kan slå armene rundt halsen min eller lene seg mot meg for et kyss/en klem. NAMMMMMMM!! Ikke hele tida, men tid for en liten kosestund hver dag... Så det er enda håp for dere også, Mjanne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har vi hatt en liten koseklump fra begynnelsen av ....hun eeeeelsker å kose. Vil ofte opp på fanget å legge hodet på brystkassen og kose...ller hvis hun er på gulvet å leker kommer hun bort med javne mellomrom å legger hodet inntil beina for å kose, sååå søt at. Ja det er visst forskjell på disse små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillePia kan kose av og til, hu liker å sitte fanget å leke. Sitter i armkroken med en leke. Da får hu litt av begge deler. Men det blir veldig skjelden. Men me koser jo enda når me ammer, da ligger hu å lager kose lyder, kjempe herligt å høre på.

Så en liten lett blanding her på lek og kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leeeeeeeeeenge siden det gikk an å holde henne på fanget når VI vil... MEN, som Yaddaline sier: -det hender faktisk at vi får kosen av henne uoppfordret! Fantastisk følelse å få det lille hodet gnikket mot sitt helt "out of the blue"!!! Og i dag har jeg faktisk fått noe som minner om nuss på munne også, så jeg er helt i ekstase!!! Øyner håp om ei lita kosejente igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han begynner. (Det kan kun gå en vei, for utganspunktet er ikke veldig bra kan man si...) Nå kan han ligge litt i sengen mellom oss om morgenen og kose. Ellers er minuttene etter at han våkner gull verd for mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er ikke så veldig kosete, men veldig brelete -klengete... men når hun er trøtt, da er det greit, da sitter hun slapt på fanget mitt og drømmer om senga si... Men det er ikke ofte...Men som Pia sier, vi får litt kos enda når vi ammer... -ikke snakk om at hun vil avvennes!! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har aldri vært særlig glad i å kose, men nå i det siste har hun begynt å like det.. Så nå kommer hun ofte bort, legger kinnet ned til vårt og sier mmmm.. så søt.. Også får vi av og til et skikkelig vått kyss.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han har aldri likt å kose. Mens jeg prøver å snike til meg en kos innimellom snur han bare hodet andre veien eller dytter meg unna.

Men han kommer med nusser en gang iblandt da. Men det må skje på hans premisser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarald har aldri hatt tid til å kose, men etter at han fylte året har han blitt mer og mer kosete, spesielt når han er trøtt. Da kommer han snublete bortover gulvet og vil kose-skikkelig godgutt, da *smelt*

Når han er våken derimot, har ikke han heller tid til å kose-full fres hele dagen-så vi får nyte de små øyeblikkene så godt vi kan; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det bare pappa som får sitte ned og kose litt med henne. Hun blir helt hyper når jeg prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAA! Deler generøse ut klemmer og slenge-kyss til alle hun kommer borti (butikk damer, nabo som hun bare ser engang i blandt)! Nora har blitt veldig kosete i det siste, særlig mot meg... Når jeg legger meg ned på gulvet så kommer hun garantert krabbende bort og legger kinnet sitt mot mitt og blir der en liten stund, også snur hun hodet sitt og gir meg enda en kos... *smelter*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det så og si helt likt med Norasmamma75.

Smelter jo helt av den koseprinsessa jeg har:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gutten min er blitt veldig kosete i det siste, men ikke til å begynne med. Kommer springende mot meg med utstrakte armer og klemmer meg og det er så herlig!!

Kan også sitte på fanget å kose mens jeg leser bok til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...