Gå til innhold

April: Vi har fått innkallelse til foreldremøte

Mjanne

Anbefalte innlegg

He he, fikk sånn flashback-følelse til skoletiden. Åhhh....hjelp... nå skal muttern og fattern høre hvordan jeg oppfører meg på skolen...hihi... (ikke at jeg var så stor ramp akkaurat men...)

Neida, nå er det vi som er foreldre *smile*......

Vi skal på møte i barnehagen og se hvordan det ser ut, og møte avd.ledere osv. Gleder meg veldig til å se hvordan gullet skal få det når hun begynner i barnehagen. Kjenner jeg har en sånn veldig glede/grue meg følelse på hennes vegne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men det er så kosligt - det er så godt med slike møter. Dei legger alt på bordet til deg - foorklarer alt sammen. Og da blir en så trygg på at barna har det godt mens dei er i barnehagen.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal har fått brev om at vi kan komme i bhg i slutten av mnd og få litt info og se hvor de skal gå. Det blir kjekt, selv om det ikke er så spennende for min del siden jeg jobbet der litt innimellom når jeg gikk gravid...

Jeg vil ha puterom i bhg!!! Mathias Emil elsker det!! Noen som har det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å - det ønsker jeg meg i barnehagen der jeg jobber også! I Sondre sin barnehage har de et eget "sanserom" med fargete lysgirlandere og en slags sofa-øy som er laget av masse puter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt for dere... Misunnelig... Jeg hadde foreldremøte selv som kontaktlærer for neste års 8. klassinger på tirsdag, men må nok vente ett år og to før jeg blir kalt inn som forelder... er jo umulig å få barehageplass i denne H*****E's drittkommunen.....Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...