Gå til innhold

småbødninger og murring i magen....


Liza80

Anbefalte innlegg

Er 5+2 og frykter en SA. Tirsdag oppdaget jeg brunlig utflod. Det stoppa, men på torsdag kom det litt lyserosa, tynt friskt blod. Har ikke blødd noe etter det, men har mye murring i magen. Kan kjenne at det bobler. Tok en blodprøve i går og skal ta en ny i morgen. Får svar på mandag om hcg-nivået har steget eller sunket. Føler at jeg lever i et vakum. Endelig skulle drømmen bli virkelighet! Har prøvd så lenge, vært gjennom et mislykket prøverrørsforsøk, endelig blitt gravid etter et fryseforsøk, men så ser det altså ut som om det ikke går vår vei likevel. Noen som har opplevd blødninger + småsmerter og det likevel har gått bra med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

_Jeg opplevde det samme med sønnen min. Blødde en god del, men HCG-nivået steg og legen fant et hjerte som slo i uke 7. Alt gikk fint og akkurat nå sover beviset på det på brystet mitt.

 

Lykke til! Dette går nok bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare 5+5 selv og er vedldg redd selv for om alt skal gå bra. Men tenkte jeg skulle fortelle at jeg var hos legen i går fordi jeg har hatt endel brun utflod. Min lege sa at veldig mange gravide hadde dette tidlig i svangerskapet og at det var ufarlig. Men det er jo greit å få sjekka det opp.

 

Det går nok bra meg deg.. Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...