Gå til innhold

unngå stor vektoppgang???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dersom vi spiser som normal og trener som normal, vil vi vel "unngå" og legge på oss sånn veldig mye, eller hva jenter...

Hvor mye ca tror dere ca vekta vil gå opp med å leve slik "normal"?

Er litt redd for å bli kjempestor (er liksom stor nok)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg

Hvis du spiser som du pleier og trener som normalt vil du sannsynligvis ikke legge på deg mer enn selve "svangerskapet" - dvs vekten av ekstra blod, bryster, morkake, baby, vann osv. Dette utgjør ca 12,5 kilo.

Mange erfarer derimot at det ikke alltid er like lett spesielt å opprettholde alle treningsvanene man hadde før man ble gravid og legger naturlig litt mer på seg enn dette. I tillegg får mange såkalte Pice ( mat man bare MÅ ha) og man legger jo ekstra på seg av f.eks en stor pose sure padder hver dag...he.he

 

Bruk sunn fornuft, spis like mye som du pleier bare dobbelt så sunt, drikk masse vann og tren det du har lyst og ork til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det sånn at de slanke legger på seg mest, kanskje fordi vi trenger litt ekstra når ammingen setter inn? Kiloene rant av meg da jeg ammet og alle 20 kiloene jeg hadde lagt på meg i sv.skapet forsvant. Jeg spiste sunt og trente frem til 26 uke da jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...