Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hun får 2 barn, ett av hvert... føler hun er for ung til og binde seg nå... føler hun vil leve mer før hun slår seg helt ordentlig til ro... får opp at det blir mye fram og tilbake, ser andre gutter inni bildet, men utrolig nok så ser det ut som det er han hun kommer til og gifte seg med

Annonse

6 barnebarn totalt får jeg opp.... du kommer til og være lykkelig gjennom livet, for du har mange rundt deg som er veldig glad i deg og bryr seg om deg... etter hvert vil du bli bestemor til noen skjønne barn som blir veldig knyttet til deg, jeg ser mye kjærlighet i deres familie på tross situasjonene i dag...

Bare 6 barnebarn? Sønnen min skulle få 4 og datteren min 2, men jeg har to barn til en gutt og en jente får ikke de noen barn?

Jente født 28-6-98 og gutt født 18-6-05.

"jeg ser mye kjærlighet i deres familie på tross situasjonene i dag..." hva mener du med den setningen?

til tross sønnen og dattera di og forholdene deres... er for tidlig og få opp barn på de ennå... jeg får ikke opp noe, men det kan være fordi de er for unge... fælt så hissig du ble da.... jeg skriver bare det jeg klarer og tyde ut av kortene og hvis du ikke er fornøyd me det, så får du spørre noen andre...

Hissig????

Nå skjønner jeg ikke..jeg er ikke hissig jeg.

Jeg er kjempeglad for at du vil spå meg, var ikke meningen å virke utakknemlig. Da ber jeg om unnskyldning, ikke noe vondt fra min side. Mente ikke noe vondt med det jeg skrev. :-)

Da beklager jeg sterkt hvis du tolket det sånn, nei jeg er blid som en sol jeg.. :-) :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...