Gå til innhold

Finnes det en oversikt over ledige damammaer noe sted?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger fulltidsdagmamma til min datter fra ca midten av september 2006. Hun er da blitt 1 år gammel. Ønsker helst i Fyllingsdalen eller nær Fyllingsdalen. Finnes det et nettsted med oversikt over ledig dagmammaer? Er det noen ledige med gode referanser? Ønsker ikke å levere fra meg datteren min uten at jeg føler meg trygg på at hun vil ha det bra der....

Fortsetter under...

Tusen takk for tipset!

Jeg har ikke sett på finn.no på tjenester før, så der skal jeg gå regelmessig innom nå fremover. Er innom på www.registertdagmamma.no daglig. Uff, det blir ikke lett å gi fra seg godjenten om vi finner en dagmamma.

Ha en fin helg!

Mvh moridalen

Jeg forstår deg så godt,er selv dagmamma.Derfor har jeg valgt å være hjemme selv med mine små.Gå på hjemmebesøk,spør masse og stol på magefølelsen.En skikkelig dagmamma bør ha skikkelig opplegg og bør kunne svare ordentlig på dine spørsmål.Hadde ikke tatt en alt for overivrig dagmamma,for det kan tyde på att hun har problemer med å skaffe barn.Heller ikke en likegyldig,som egentlig bare er ute etter å tjene mest mulig penger.Spør henne og sett grenser selv for hvor mange barn du vil hun skal ha daglig.Min svigerinne er ped.leder i barnehage,og hun sier max 4stk under 1år er den lovlige grensen pga ansvar.Håper du finner ei koselig og god dagmamma,som tross alt har den viktigste jobben i samfunnet...koz og lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...