Gå til innhold

Grønne epler...

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare må ha grønne epler! er jeg den eneste??

Fortsetter under...

Skrevet

vittig!!!jeg trodde jeg var den eneste! for de er jo ikke akkurat super gode ellers... :/

tror jeg har spist flere tonn,og det er bare de grønne,de andre ligger like godt i butikk-hylla,når jeg har vært der :)

he,he:)

klem linn.

Skrevet

Neida, knallgrønne epler er et must for tida!

Jeg ga nylig samboeren en innføring i viktigheten av virkelig grønnhet, da en pose av de slappe gul-grønne ble forsøkt innført i huset. Makan!

Skrevet

he he... velkommen i klubben! mmm...saftige, syrlige grønne epler....mmm...Helt enig, få ut de slappe gule, med melete konsistens!

har bare ett eple igjen..må ut å handle snart :-)

Skrevet

Starter dagen med ett grønt hver dag :-) Kjempegodt!!!!

Skrevet

jeg drømte om det for en ukes tid sia, så måtte jeg bare stå opp, skrelle et grønt eple, skjære det i terninger og skylle - herregud hvor godt (og surt) det var.. tror jeg akkurat fikk litt dilla på epler.. host

Annonse

Skrevet

Jepp. Grønne epler er tingen. Samboeren min lo skikkelig av meg her en dag. Jeg brukte laaaang tid på å plukke ut de 'riktige' grønne eplene. Så på kveden skulle jeg kose meg med ett, hvorav jeg først kasta fire før jeg fant et jeg likte:)

Skrevet

Det er vel kanskje noe i grønne epler som er godt for oss nå???

Jeg digger også grønne epler. Deilig med oppkappede biter uten skrott, kalde og gode rett fra kjøleskapet. Digg som et mellommåltid. Men så har jeg fått sansen for det meste av frukt nå da...

Skrevet

HELDIGGRISER!! Jeg elsker grønne epler men kan ikke spise de nå for da kaster jeg opp....

• 3 uker senere...
Skrevet

ho mamma va så uheldi å kjøpe GRØNNE epla her om dagen...

æ spiste opp 8 epla i løpe av et par daga... å d e så ille at d e såvidt æ rekk å skrelle først.. før æ sunst at skalle e minst like godt!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har ikke direkte fått dilla på grønne epler, men har blitt utrolig glad i det.. Har aldri kunnet fordratt grønne epler, før nå da.. Spiser en del av det etter et opphold på noen uker fordi det kun var noen blekgrønne og gulgrønne epler, uten smak vel å merke, i butikken..!! Gikk hver dag i frustrasjon over at coop ikke har bedre frukt enn dette..!! Men... Nå er de på plass, og jeg er fornøyd..

OFFFF... nå fikk jeg jo lyst på, men ingen grønne epler i huset..!!!

Jeg(menes samboer!) må muligens ut på leit..

;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...