Gå til innhold

Oktober: Tror han glemte å trekke kølapp da det var utdeling av tenner

Blind Gudinne

Anbefalte innlegg

Er ikke antydning til tannebisser i gommene hans i det heeele tatt, og han har tippa 8 mnd....

Tidligere var jeg "i munnen" hans hver dag for å sjekke, men det har jeg slutta med nå. Det er som å vente på at en kjele med vann skal koke.... =D

Får ihvertfall håpe at de kommer fram før konfirmasjonen =D =D =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-D Samme her i gården. Alva har akkurat blitt 8 mnd, ingen tenner i anmarsj. Storebroren var også sein, fikk de to nede rett før han var 9 mnd, de neste to oppe når han var over året. Greit for meg, ammer ennå, og Alva er en biter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi har akkurat fått sin første tann. Hun er 8 mnd og 5 dager! Begynte å etterlyse litt her også, men plutselig en dag tittet det frem ett riskorn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjenner meg igjen der ja;) Gidde heller ikke skjekke munnen lenger. Nå får de bare komme når de kommer!

Satse på de kommer før de flytter hjemmenfra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal bare nyte det så lenge det varer;) Odin fikk tenner når han var syv måneder og biter på mamma så ofte han kan. IKKE NOE GODT! AU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småen her blir 8 mnd om to dager, og ikke en eneste antydning til tenner.

Godt å se at det ikke bare er han som er litt treg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guten min har sju tenner. Eg seier: Berre nyt tida før tennene kjem, det er mykje arbeid med dei. Klumpen blir HYSTERISK kvar gong det er tid for tannpuss. Det er eit slit, men det høyrer vel med. Han er i grunn kjempesøt når han knip saman munnen og snur hovudet vekk.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok like greit at de kommer sent:-)

jenta vår fikk sin første når hu var 5.5 mnd etter et par mnd intens sutring og jammer....nå har hu to nede i midten og en "hoggtann" på hver side oppe...lille frk.Drakula:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...