Gå til innhold

Hva ønsker du deg til babyen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk bl.a en sånn dings til å gravere inn født, døpt, vekt, navn osv. Den syns jeg var veldig kjekk.

I tillegg til mange andre ting fikk vi to søljer (skal bytte den ene), syns det var en veldig kjekk presang (jente). Til den ene søljen fikk vi ett ole brumm bilde og til den andre en barnebibel. Den bilbelen syns jeg var veldig kjekk også!

Annonse

vi fikk også slik ramme som man kan få inn dato, vekt, lengde osv...

I tillegg ønsket vi oss

-fotoalbum

-eventyr- og sangbøker

-sånn brodert klokkestreng, også den med navn, dato, vekt, lengde osv..

- medlemskap i boligbyggelag, slik at han har et kjempebra medlemsnr når han skal flytte for seg selv :P

Angrer på at vi ikke ønsket oss

-barnefotografering.... Det er jo ganske dyrt ja!

vi kommer sikkert til å kjøpe et haba teppe til gutten for dåpspenger. de er aldeles nydelige, jeg har en venninne som er tysk så det lar seg sikkert gjøre.

er det forresten noen som vet om de selges her i landet, og i tilfelle hvor. her er linken til den tyske sida, helt supre synest vi :-)

http://www.haba.de/Teppiche.tep.0.html

frøvrigt masse annet fint der også

Guten vår fekk Den store barnesangboka, den store eventyrbok og ande i same serie. Kjempekjekt å ha.

Og så fekk han noko ulltøy, den tynne dressen i Regnbueull frå Janus er nok det klesplagget han har brukt mest i sitt liv. Ikkje så spennande kanskje, men det er ei kjempepraktisk gåve. Kostar vel rundt 300kr, så det kan jo vere passelig som dåpspresang.

Den dåpsgaven vi har hatt mest nytte av var et barnesett med flat tallerken, dyp tallerken og kopp fra Figgjo porselen med motiver fra folk og røvere i Kardemomme by. Det har vi brukt daglig i 2 1/2 år og det er like stas ennå. De har også andre motiver, bl.a. Karius og Baktus og noe annet som jeg ikke husker - kjempekos og jeg har siden gitt det selv i gave.

Annonse

Vi ønsket lillemor Ivo Caprinos dvdbox.. Den kommer nok til å gå mye om et år eller to, og langt framover..

I tillegg fikk hun ei "hylse" i tinn(?) til å ha dåpsattesten i.. Den syns jeg er kjempefin.

Hmm.. mer?

Vi BURDE ønsket oss 1.års-fotografering, menmen..

Også er sangbøker, eventyrbøker, cd'er med barnesanger og fortellinger, nr.2-bilstol, album, barnebord med stoler osv. sånt jeg vet mange av barna til venninnene mine har fått..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...