Torpekjærringa Skrevet 9. juni 2006 #1 Del Skrevet 9. juni 2006 Neeeeiiiiiiiiiiiiiii ;-) vi er jo så mange her inne på Juli klubben ! Syns det stort sett er de samme som legger inn innlegg jeg ! Men men.................... Sitter hjemme alene ( unga sover ) på fredagskvelden jeg - kællen er på fest ! Koser meg med potetgull & et glass rødvin :-) Håper dere alle får en fin helg da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala82- Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei!!!! Jeg har akkurat kommet hjem.Var litt hos en venninne mens gutten var hjemme hos oss med besteforeldrene sine.Mannen er ute på byen :-) Jeg er enig med deg at det er lite liv her av og til,vet ikke hvorfor. Håper det ikke fortsetter slik! Ha en fin kveld du også,og alle andre selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 11. juni 2006 #3 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei hei.. Vi har vært borte i hælga, har ikke skjedd så mye her mens vi var borte nei. Men det er nå viktig å bevare det lille livet som er her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå