Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min (nesten 4 mnd) sovnet mens hun ammet henne i kveld og fikk ikke rapet før jeg la henne sovende i sengen. Hvor viktig er det egentlig at de raper når de begynner å bli så mange mnd? Og hvor lenge må vi passe på at de får rape etter maten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun ikke får luftsmerter av å droppe rapingen så gjør det vel ingen ting. Og har hun noe som plent vil opp så våkner hun nok ganske snart.

Skrevet

Er ikke alltid jeg raper sønnen min på 4 mnd.......men da kommer det ut andre enden ;) eller så ligger han å knirker til jeg tar han opp for en rap. Sier nok i fra selv, i denne alderen :D

Skrevet

Det er ikke alltid jeg får en rap ut av min lille gutt på 8 uker heller - han prupper litt mer i stedet tror jeg o da er det jo greit, ville bare lagt henne jeg iallefall:)

Skrevet

Hvis hun ikke våkner med et hyl om en stund, så har det nok gått bra. he he.

Det er jo individuelt om barna trengs å rapes. Jeg kan legge ned mi når hun sovner uten å rape, da bare promper hun ut luften. Men jeg ser helst at hun raper da. Når hun kan sitte selv etter mating da slutter jeg å rape henne :)

Skrevet

Jeg gir han pupp flere ganger om natten, og han sovner alltid. Så jeg har aldri tatt han opp for å rape da. Ikke har han hatt noe problemer med det heller. Tror det kommer ut i andre enden i stedet for... :-)

De sier nok ifra om de trenger å få opp noe tenker jeg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...