Gå til innhold

Heisann.Tenkte jeg skulle dra igang en presentasjonsrunde jeg for de som hører til her inne, med termin i januar! Ny liste, den andre begynte å bli veldig lang!

Anbefalte innlegg

Heisann.. .

Den andre lista begynte å bli veldig lang, så jeg tenkte å fortsette på den i nytt innlegg :-)

Jeg er 26 år, opprinnelig fra Vestlandet, men bor på Lillehammer. Er samboer med en Arendalitt som også har trukket østover, og vi venter vår første 29 Januar 2007. Kjempespennende! :-)

Fortsetter under...

Hallois...

Jeg er 21år og sør trønder. Jeg er gift med en på 24 å vi venter barn nummer 2 i januar. Har en sønn fra før på 19 mnd. Fant ut kun for noen dager siden at jeg var gravid, så det har ikke helt gått opp for meg enda, selv om kvalme å oppkast er ganske plagsomt for tida...

Gleder oss til den lille engelen kommer...

Jeg er 26, er gift og har ei lita jente på litt over 2 år. Er foreløpig bosatt i Trondheim, men på flyttefot til landet... escape to the country, hehehe :) Venter altså nr.2, med foreløpig termin 2.januar.

hei! jeg er 25år, trønder og har en sønn på 5 fra før som gleder seg voldsomt til å bli store-bror. termin 15.januar.

hei hei=) jeg er 22 år, kommer fra telemark, men om få dager flytter jeg med min samboer til vestlandet nærmere sagt stord der han er fra. vi venter vårt første barn og har termin 7 jaunar. Gleder oss veldig til å bli foreldre.

Hei

Jeg er 29 år og kommer fra vestlandet, er samboer. Vi venter vårt første barn i januar, termin 2.januar.

Annonse

Hei, så koselig med termin klubb! jeg har akkurat registrert meg på BIM, har termin 9 jan. vi har ønsket oss barn i snart 3 år, og etter at jeg fikk fjernet en polypp i livmoren gikk det på 2.e forsøk!!! Jeg har nok ikke helt fattet det ennå, og tør ikke helt å gjede meg før jeg kommer over 12 uker..

• 2 uker senere...

Hei!

Jeg er en 26 år gammel Stokkejente som har forvillet meg til Askøy i vest. Statusen min er gift på 2 året den 26 juni. Vi venter nå med skrekkblandet fryd vårt 3 barn på 3 1/2 år.

Normalt er dette en begivenhet som feires i vår familie, men våre 2 gutter på 3 år og 10 mnd, er begge prematur/ dysmature. Så nå holder vi pusten i påvente av hva som skjer. Legen på KK (Haukeland) har forberedt oss på et nytt prematurt barn. Flere med lignende erfaringer?

Jeg håper hvertfall at vi denne gangen kan få et barn på mer enn 2 kg.

Det blir hvertfall et spennende svangerskap

Hei.

Jeg er en jente født i 1975 som bor på sunmøre.

Jeg skal gifte meg til sommeren 2006 med en dejlig danske ;)

Vi venter vårt første barn sammen i slutten av januar 07...

Jeg har hatt 2 sa og 1 ma på 3 år.

Jeg har en jente på snart 8 år fra tidligere.

Håper det skal gå bra denne gangen :)

Og jeg er 32 og bor i utkanten av utkanten i Nord-Norge, gift på 8. året med en herlig skotte. Vi har en torpedo av en sønn på 20 mnd, brun labrador, stasjonsvogn, enebolig og alt det "etablerte", så nå venter vi bare på nummer 4 i kjernefamilien. Har termin 27. januar, så er 8+noe nå og gleder meg vilt til å komme over i 2. trimester så jeg kan slappe av og kose meg med å være gravid...

hei å hopp!!!!

jeg er akkurat fyllt 30 :) trønderjente men flyttet til nordmøre for 6år siden, 1 barn fra før,er samboer og har katt,hund,rene dyrehagen....

Startet med ass.befr i fjor høst, 1 SA i vår,mens vi ventet på fryseforsøk så klarte vi å bli gravid på egen "hånd"...dette må være miraklet tror jeg...beregnet termin 27 jan 07..

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...