Gå til innhold

Hvordan introduserte dere flaske? Sønnen min vil ikke...

Anbefalte innlegg

Jeg har en fullammende sønn på fire måneder som er veldig uinteressert i å drikke av flaske. Har prøvd med MM, to typer MME og maisvelling. Han er rett og slett ikke interessert i å suge på tuten og blir sur og lei når vi prøver for lenge. Har nå prøvd flaske fra Avent, Nuk og en helt "vanlig" flaske fra apoteket (skal prøve MAM i morgen). Har også prøvd med kopp og tutekopp (MME), men der ser ut til at han ikke liker smaken og han svelger i hvert fall ikke frivillig. Hvor lang introduksjonstid hadde du? Har du noen tips til hvordan vi kan komme i gang? Alle råd mottas med takk... (skal gifte meg i juli og tenkte at det hadde vært greit med en kveld med flaske...:-)

Fortsetter under...

jeg hadde det samme problemet med min sønn og det er ganske fortvilende. jeg skulle bort en helg da han var fire mnd og han nektet å ta flasken uansett innhold.Vi begynte å trene hver dag, prøvde med MM en gang hver dag og det tok faktisk ikke mer enn 5-6dager før han "gav etter".Etter det gav jeg han flaske ett måltid om dagen for å holde det ved like. Nå fungerer det kjempe bra, men han vil fortsatt ikke ha MME...

Lykke til

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...