Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her kommer litt frustrasjon. Som dere har lest så mange ganger før her. Men denne måneden var jeg så sikker på at det skulle klaffe, at jeg ble veldig, veldig skuffa. Hadde tatt min tredje pergokur, og endelig funnet EL med test. Vi var i syden på denne tiden, og koste oss masse, både før, under og etter EL. Hva mer skal til? Både jeg og mannen har fått vite at ikke er noe galt. (Har ikke sjekka om egglederne er tette dar bare fått resept på tre pergokurer, så nå er det videre utredninger. Sukk. Prater stadig med folk som har blitt gravide uten at det er planlagt. Åssen klarer de det? Det er jo bare noen få dager i mnd man kan bli gravid. Ja, ja. Det er vel bare å fortsette å prøve. Måtte bare klage litt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5310932-litt-frustrasjon-og-min-historie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her inne er det lov å klage vet du. Uff, skjønner godt at du tenkte det var klaff denne gangen. Avlappende ferie og alt, det er jo det jeg selv tror skal til... Aner ikke hvordan andre får det til jeg. Ett av livets store mysterier det for meg da... har selv fått vite at ikke noe er galt med oss (selv om jeg tror det er sæden og at gyn ikke har peiling på den siden av saken) Vi får bare prøve videre... ikke noe annet å gjøre. Frustrerende ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...