Gå til innhold

jeg er så sliten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått med sterke kynnere i et par uker. fått beskjed jeg mest sannsynlig føder for tidlig.(er i uke 35 nå) har menssmerter,vondt i ryggen. generelt sett skikkelig sliten. hjelper ikke å legge meg ned på dagen. jeg sover dårlig om natta.vondt i hodet har jeg å.

bllir gal snart føles det som.

forsalg til hva jeg skal gjøre. er så lei:-(

bare lyst til å legge meg ned å grine:-(

unnskyld for klagete innlegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min sier at det går an å gi gravide noe som heter Vallergan for å sove på. Det er det samme som de gir til små barn som ikke finner søvnrytmen sin. Kanskje du skulle spørre legen din om å få det?? Det er kjempeviktig for babyen at du er uthvilt til fødselen, og spesielt hvis du skal få en prematur unge!!! Du trenger alle krefter du kan få. Tenk ihvertfall på det, lykke til!

Trøsteklem

Skrevet

takk for godt råd. skal ta kontakt med legen min på mandag å prate med han.

takk for trøsteklem:-)

Skrevet

hvis du har lyst til å legge deg rett ned å grine så hugg tak i mannen din og gjør akkurat det!!! mentalhygiene!!!

Skrevet

Forsøk å legge deg på dagen likevel. Jeg får ikke sove om natten.

Er så sliten at jeg klarer nesten ingen ting annet, blir sliten av samtale til og med, og det er sikkert at jeg hadde rett den gangen jeg var småbarnsmor (forrige gang) at jeg hadde rett og slett ikke maktet småbarn sammen med småbarn. Så her ble det to "enebarn".

Var så sliten og syntes det var så ubehagelig under første svangerskap at jeg vel hadde bestemt meg for kun en. Nå har jeg ekstra mye fostervann, har 11 dager til termin, og har det sinnsykt ubehagelig uansett om jeg ligger, sitter, henger omkring, går eller står. Det sprenger så vanvittig i hele buken.

Kynnerne kan nok medføre hodepine. Opplever det selv, og har hatt massevis lenge. Men i dag er det nesten helt stille, og så jeg som hadde håpet på full action etter en del nokså harde omganger med kynnerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...