Gå til innhold

Flere som har samme problemet?

Anbefalte innlegg

Lillemor på 6 mnd sover skikkelig dårlig når det er sommer og varmt ute! Natt til i dag våknet hun annenhver time, og i kveld finner hun ikke roen og søvnen i det hele tatt. Hun har heller ikke sovet noe særlig på dagen i dag. Det er ordentlig varmt ute og det takler hun dårlig... Slitsomt for oss alle. Flere som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5310615-flere-som-har-samme-problemet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Det har aldri vært noe problem med legging og soving her i gården, men nå de siste dagene har det vært dårlig med soving på dagtid, og når natta liksom skal komme så våkner han med jevne mellomrom og ståker og krabber rundt i senga. Sutrer litt og sovner igjen.

Han lligger bare i bleia og helseteppe over/under/ved siden av seg.....

Det er nesten så jeg gruer meg til sommeren virkelig setter inn og tropenettene begynner......=/

Kjenner meg også igjen... Stakkar lille gutten. Han er en skikkelig heit kar så det er nok litt plagsomt at det er så varmt. Men han ligger i bare bleia hele dagen når det er så varmt så da går det greit:) I natt har han bare på seg en tynn kortermet body. Kan ikke legge noe over han for da smelter han.

Ikke for å være ekkel men dere siste her, er dere sikkert på at bebisen ikke fryser da. Hørtes så lite ut med bare helseteppe..

Er det på østlandet at det er så varmt? Her hos meg i vest er det bare 14'C og det i solen..

Vi hadde noen skikkelig varme dager i mai men hun lå i både body og pysj og dyne.

Vi har vårt vindu åpent om natta og så må vi gjennom ett annet rom for å komme til hennes rom. Dørene på gløtt mellom disse inkl hennes, og vinduer på gløtt på de rommene hun ikke ligger på...

I denne varmen (på østlandet, ja) kan man ikke ha på babyen mer enn bleie, kortarma body/t-skjorte og kanskje helseteppe. Med mer enn det ville lillemor her kokt bort løpet av natta, og det med begge vinduer åpen...

Hun sovnet til slutt, men det i mamma og pappas seng. Får flytte henne over når vi skal legge oss og krysse fingrene for at det går bra.

Gir dere vann på natta når det er så varmt?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...