Gå til innhold

MaybeMe med spire :o)


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg datt ut av - pc'en slo seg av og på hele tiden .....

Så jeg måtte bare gi meg og ta kvelden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drev og tok kvelden akkurat da du datt ut, så det var bra timet. Så en film til før jeg la meg, og trodde det var kjempeseint, men så var klokka bare 12. Klarte å sove helt til 10 i dag, det syns jeg var godt gjort. Er ikke akkurat noe murmeldyr til vanlig. Da ble jeg vekket av min kjære og kaninen som var rundt på oppdagelsesreise. Hun hadde klart å hoppe ut av buret sitt for første gang.

Syns det er morsomt at han er så opptatt av henne, for han er ikke akkurat noen dyreperson, og har aldri hatt ett kjæledyr i hele sitt liv. Når han skal gå noe sted nå må han først si hadet til meg, så magen og så kaninen. :o) Veldig søtt!

I dag skal jeg bare sløve videre, men i morgen skal jeg på jobb igjen. Blir gal av å bare sitte inne, men jeg er glad jeg holdt meg hjemme i dag og fikk sovet skikkelig ut. Og jeg er jo ikke uerstattelig, så de har nok klart seg fint uten meg.

Hva gjør du i dag da? Bare sløver du og? Du får komme deg ut i det fine været du som kan. Jeg føler liksom ikke jeg bør være ute når jeg er syk, men jeg har kanskje bare godt av det. Det henger igjen fra da jeg var lita og hjemme fra skolen, da var det helt forbudt å gå ut etterpå!

Kanskje jeg kan nyte sola på verandan litt. Bare litt.....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og gubben handlet litt og forberedt til et vennepar og noen småjenter som kom på grillfest.

Veldig koselig....vært ute og nytt været.

 

Så søtt av gubben din å ha en slik rutine :o)

Kaninen var jo kjempesøt da !!!

 

Fordi om du er syk så må du få lov å bevege deg - ihvertfall på butikken og slikt. Men blir kanskje litt flaut om du sitter på en uterestaurant og drikker og koser - når du er syk ;o)

 

Sliter med ryggen nå så jeg slapper av, men har vært kjemepeflink i dag. Hadde masse energi til å stå og lage masse mat og rydde kjøkkenet og vaske og ordne med klesvask. Lenge siden jeg har hatt ork eller lyst til det. Ganske herlig å føle seg normal - har ikke følt meg særlig gravid da, ingen kvalme eller noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...