Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trenger å høre litt råd fra andre her... Har de siste timene hatt krampe i magen med ca 20 min mellom hver gang... Har hatt sterke kynnere tidligere, men dette føles ikke helt på samme måten.

Føles ut som jeg har et belte rundt magen og det strammes rundt. Er ikke noe sterkt, men heller litt ubehagelig..

Har også litt problemer med løs mage..hehe.. Kjennes ut som mensmurring i ryggen, men det har gitt seg nå. Vertfall litt :)

Noen som kjenner igjen dette? Er i uke 37+4 i dag... Snart fullmåne, og vi har til og med fått henta barnevogna idag.. Mange tegn det:)

vekten81

Fortsetter under...

Er du heldig, så er dette starten på noe.

Er du ikke fullt så heldig kan du ende som meg forige gang, da gikk jeg av og på i over 1 mnd med noe jeg trodde var rier, som kom regelmessig og kjentes som rier (det var nr 2). Men jeg ble lurt hver gang:-(

Håper dette er starten på noe. Lykke til da:-)

Enig med de fleste her, høres ut som begynnende rier. Om dette er første barnet så gjør deg selv en tjeneste å prøve å slappe av/sove så mye som du kan fra nå av. Det kan bli en lang natt og eller dag i morgen og det tar lett tid før du kommer skikkelig i gang. Jeg hadde det slik, men gikk hele natten og ut på ettermiddagen dagen etter før den virkelig jobben startet... (men det visste jo ikke jeg kl 0020 om natten når de første små riene meldte seg) Ring føden om du er usikker og ta heller en tur opp for å se om du har åpning.. Bedre det ennå gå å lure.. Tvi tvi!!

Opp å gå, det er smart for å sjekke om det virkelig er rier og i tillegg vil det forsterke dem. Jeg begynte kl 7 om morningen sist med smårier som ikke var så vonde...var og farta hele dagen og de ble sterkere og sterkere. Om de ikke gor seg så er det nok noe på gang ja, det får vi krysse fingrene for hvertfall:) Du får si fra hvordan det utvikler seg, LYKKE TIL klem:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...