Gå til innhold

Småtrolla er du her?


Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan går det? Så du skrev i et innlegg for en stund siden at du var gravid. Har du vært på tidlig ultralyd? (du skrev du hadde mistanke om tvillinger) Eg er nå 11+5. Formen er ikke så bra - kaster opp enda. Har ikke vært til lege enda, skal neste uke.

 

Du skrev at dette svangerskapet var helt ulikt de to andre dine, (var det ikke gutter du hadde fra før??????) så kanskje dette er en jenta, siden du er så dårlig. (viss ikke det er tvilinger da???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Her er jeg!! :)

Ja jeg er gravid og dønn dårlig!

Men tar aukupunktur mot kvalmen og er i fin form mellom hver gang.Får håpe jeg blir ferdig med behandlingene snart. Har tatt to og kjenner at jeg må ta en til hvertfall...

 

Men ellers da?!

Var du dårlig lenge med forrige?

 

Jeg vet så mye at enten så må det være jente eller flere denne gang. For sånn jeg egentlig er nå, uten akupunktur, var jeg ikke med mine to gutter nei...

Je gorker ikke stresse til lege jeg... Tenkte jeg skulle vente til over sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at aukupunktur hjelper på deg da! Er selv 12 uker i dag!! Skal til legen på onsdag. Spennende. Tror jeg venter en jente til, er like dårlig (kanskje verre) som forgje gang. Kaster opp enda, håper det går over.

Har du noen tips på noen kvalmedempene tabletter på resept eller som en får kjøpt på apoteket.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte deg på det andre innlegget.

Jeg mener at akupunktur hjeper på de aller fleste!! Du burde virkelig gi det en sjangse..

Akupunktur hjalp ikke no særlig på fødselen min sist, men der er det så mange andre smerter som spiller inn...

Men jeg tok noen postafen, men for det første så er det ikke så bra i lengda + at det ikke hjalp no særlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja! Er veldig redd sprøyter og nåler og sånt. Er nå 12 uker. Tror jeg begynner å bli bedre, så hadde vært greit å prøve noen tabletter.

Fort den andre veien, mener du da at kvalmen gikk over til diare? Er bedre med det enn med kvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...