Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om at jeg valgte å bruke både epidural og pudendal andre gangen jeg fødte? Slik jeg husker den andre fødselen hadde jeg nesten ikke smerter, jeg fikk epidural når riene begynte å bli vonde, og når pressriene begynte fikk jeg pudendal. Jeg fødte en unge på over

4 kg, men uten smerter. Hva syns dere om å ta både epidural og pudendal? Mange syns nok at jeg var en dust som ikke torde å føde med smerter, men jeg er glad for at jeg slapp å føde i smerter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5310270-hva-syns-dere-om-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo kjempefint ut! Jeg går og gleder meg til fødselen fordi jeg vet at jeg har en utvei i epiduralen hvis smertene blir for ille. Og lukker ørene for alle de som mener noe annet. Det er jo min fødsel, og føler at jeg ikke har noe å bevise ovenfor andre enn meg selv. Kommer til å være innmari stolt over å ha fått et barn, med eller uten epidural!

Jeg synes du var veldig heldig som opplevde fødselen som smertefri. Fikk selv epidural (på 3 cm) og pudental, men opplevde på ingen måte fødselen som smertefri av den grunn. Gjorde sinnsykt vondt i timene før jeg fikk epidural.

Men ærlig talt, hvorfor så opptatt av hva andre synes? Du har tydeligvis hatt en fødsel du er fornøyd med. Det er det eneste som betyr noe. Slå deg til ro med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...