Gå til innhold

Mamma til tre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pumper endå, 5 gonger om dagen.

Gutten min får no to måltider med mme, og fire med mm.

Eine måltidet er om natta, eg orker ikkje å sitte oppe ein time å pumpe lenger.. får lite nok søvn som eg gjer- føler eg.

Og eitt måltid med mme får han om dagen, sånn at eg kan fryse ned eit måltid. Det kan bli godt å ha når eg etterkvart må gå meir over til mme. Og må nok det snart, for all denne pumpinga går ut over resten av familien. Dei eldste (på snart 3 og 5) okker seg over at eg alltid pumper, og savner at mammaen finn på ting med dei. Og mannen må alltid ta seg av ungane når han er heime, så eg får pumpe meg. Blir ikkje mykje tid til overs til oppussinga som vi held på med.

Eg var sjuk nokre dager + at eg innimellom hopper over ei pumping innimellom (viss eg skal på shopping eller ut ein tur), så melkeproduksjonen min er litt redusert. Om morningen får eg ut melk til nesten to måltider (rundt 350 ml), dei neste måltida 140-190... (det blir liksom mindre og mindre utover dagen).

Kossn går det med deg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5310187-mamma-til-tre/#findComment-5311733
Del på andre sider

Eg har redusert kraftig! Sjøl med bare ein unge så er eg lei nå. Syns du har vært utrulig flink med tanke på dei andre 2! Eg gjekk først ned frå 6 til 5 måltider. Då fekk hu ett med nan. Så gjekk eg ned til 4 pumpingar, 3 pumpingar var eg såvidt innom før eg landa på to. Fekk som deg, veldig møkje første måltidet og så minka det utover.

Nå har eg i en mnd pumpa morgen og kveld og fått ut ca 200-220 til samens, det har holdt til ei flaska dagen + 2 flasker to gonger i veka kanskje..

Men forrige helg så dabba det litt av, då var det plutselig ikkje nok til kvar dag, berre anna kvar dag. Nå er jo hu 5,5 mnd og då seie eg meg fornøyd :-) Skal amma morgon nåken dagar å sjå kor det går før eg sikkert parkere om ikkje så lenge. I morges hadde eg 100 og då hadde eg ikkje pumpa i går kveld!

Eg har som du sikkert har lest, en mann i nordsjøen så eg hadde ikkje kunna pumpa med to ungar til vil eg tru. Men ville nok prøvd de første 3 mnd hvertfall..

Eg reduserte hennas måltider frå 6 til 5 når hu var 4 mnd. Hu har sove natta gjennom etter det.

Bur du i Haugesundsområdet si du skrive endå? Eller Bømlo/Stord kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5310187-mamma-til-tre/#findComment-5317006
Del på andre sider

Synest du har vore flink som har holdt på så lenge! Eg veit jo kor mykje tid det tar.

Kjem nok til å kutte ned iallfall ei (eller to) pumpinger innen ein måned. Då skal vi på ferie, så eg vil jo ikkje vere så avhengig av pumpa då.

Eg bur i Sogn & Fjordane...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5310187-mamma-til-tre/#findComment-5331951
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...