Gå til innhold

Februar: Hvordan er vi fornøyd med vognene våre da?


Puselure

Anbefalte innlegg

Jeg har en duovogn med 4 hjul. Merket er Basson Roma. Bruker bagdelen enda, men når jeg skal over til sportsdelen så kunne jeg tenkt med en 3-hjuling. Vet bare ikke hvilken enda.... Har sett på Quinny comfort 3xl, Traxx jaguar 3, TFK joggster twist.

Jeg er fornøyd med bagvogna, det er god plass i den og lillegutt liker å ligge der. Jeg vil ha en 3-hjuling mest fordi jeg triller så mye at jeg blir lei av å hele tiden skal løfte vogna når jeg skal svinge litt. Er ute på tur ihvertfall 1 gang pr dag, ofte 2 ganger daglig, så jeg går litt lei:) Så har jeg lyst på ny vogn også da;o) Det er så mange fine vogner!

 

Hvordan er dere fornøyd med vogna deres da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en Brio duovogn 2005 mod med vendbart understell, er veldig fornøyd med den, men skjønner hva du mener. Er skeptisk til en 3 hjuling da jeg har hørt dem kan vælve (feks når ungen blir litt større og mere aktiv). Er også ute masse gj. 1 gang pr dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har emmaljunga edge duo og er kjempefornøyd:)

men har litt lyst på ny vogn etterhvert da:) hehe,må ha litt forandring,ei som er fin å ha med på shopping å sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he det er jo så mye "fancy" vogner, jeg kjører en gammel simo 98mod. men helt grei, kun brukt til storesøster, men blir litt misunnelig når jeg kommer på barsel-treff og den ene etter den andre kommer med trendy vogner med lutf-hjul, felger og støtdempere he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me har ei brio duo 2006 modell vogn kjempefornøyd men skal kjøpe en liten nett trille til å bruke når vi skal på ferie og som svigermor lett får inn i bilen hvis hun skal passe lille snuppa mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en quinny frestayle 3xl comfort har foreløbig bare brukt dreamybaggen og er med den veldig fornøyd med vognen. Gleder meg til å ta i brukt sportsvogninnsatsen i løpet av juli en gang tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en i`coo - den er flott, litt tung, men lett-trillet og veldig praktisk. Men veslegutt hater alle vogner, så han får stort sett være på magen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende fornøyd med min quinny, men dreamibagen har ødelagt ryggen min(iallefall midlertidig) så gikk over til softbag, da lillemann var 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gammel Brio kombi vogn, er sikkert en 5-6 år gammel... Har arvet den. Hater hele vognen!! Bagen er kjempeliten, rett over 70 cm lang... så snuppis begynte å få det trangt oppi der. Og nå er bremsen ødelagt og jeg har klart å punktere et dekk ( har lappet det da, men...)

I tillegg er vognen stor og klumpete...

Har fått noen ekstra penger av pappa til bryllupet, så da kan jeg bruke litt av sparepengene mine på ny vogn.

Så i morgen skal jeg ut å kikke etter ny vogn..

Lurer litt på en quinny 3 xl , men jeg må prøve den litt mer. også helst med tuppa oppi... så vi får se hva jeg ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare tipse deg om Traxx Jaguar 3. Har hørt bare positivt om denne. Jeg har prøvd Quinny comfort 3xl og jeg ble ikke imponert. TFK sin kan en ikke snu sittedelen og jeg synes det er dumt. Traxx sin er ikke så dyr heller.

 

Her står det om den på engelsk:http://www.hauck-group.de/en/detail.asp?PLID=7&BID=1&KID=1&HID=6&UID=201%20&DID=256&ARTNR=340769

 

Jeg skal kjøpe den fra www.kidsroom.de det blir billigere! De har Quinny der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Teutonia kombivogn...husker ikke hva mer den heter. Er fornøyd så langt. Er lett å trille og liten og lett bag - veldig greit når det ikke er heis i blokka!! Er spent på hvordan sportsdelen vil fungere, men håper vi blir fornøyde!

I og med at bagen er liten vil vi nok trenge å bruke sportsdelen snart...

Kunne godt tenke meg en ny vogn, men med mange gode argument som "varer kjempe lenge denne!" og "ny vogn nå, så kan heller nestemann arve,," før vognkjøpet, kan jeg vel kanskje ikke kjøpe ny...:)

Men er veldig mange fine ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset.. så det selvsagt for sent.

Men den vognen var jo kjempetøff da.. men litt dumt at man ikke kan snu sitte delen... hos meg er det nesten et krav...

Endte opp med en quinny jeg... den var på tilbud så det var ikke så gale pris: 3500 kr.

Så langt er jeg kjempefornøyd..... Eneste er at taket bråker endel..( Men kan jo være at jeg gjør det feil).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

jeg hadde simo dypvogn og trodde at den skulle vare ut sommeren,men nå er den pakket vekk.Lille Isabel ville ikke ligge lengre etter hun var 2 mnd,hun reiste seg opp med hodet og beina i vært,det gikk til hun var 4 mnd,men da var det krig når hun var våken for hun skulle bare sitte opp for å titte.Så jeg dro til Sverige og kjøpte Segr vogn til 1500kr,det var med mykbag,men bruker den uten det og hun kunne sitte litt og titte ut.Jeg er kjempe fornøyd med vogna,du kan snu håndtaket slik at hun slipper å få sol i øynene,med fotpose og plass til voksiposen.Lille tulla sitter nå selv og titter så fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Jeg bruker Quinny Freestyle Comfort 3xl, og er kjempefornøyd, med både bagen, sportsdelen (begynte å bruke den for 1,5 mnd siden). Har også Maxi Cosi Cabrio bilstol som kan klikkes på vogna med adapter, like fornøyd her også =) Hadde kjøpt samme vogna på ny hvis jeg kunne velge!!! Bare i en annen farge da, har svart - kunne ønske deg rød, hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at Quinny Freestyle Comfort 3xl ble kåret som BEST I TEST (av forskjellige typer 3-hjulinger på det norske markedet) i bladet FORELDRE OG BARN tidligere i våres!!!

Har luftfylte hjul (viktig i forhold til babyens comfort), håndbrems etc, etc. Husker ikke så mye av det..., men er ihvertfall kjempefornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har TFK Joggster twist, og er kjempefornøyd med den. Har bare en ting å utsette på den; nå når jeg bruker sportsdelen, er det kronglete å komme til kurven under. Ellers helt super! Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...