Gå til innhold

Noen "slankende" prøvere??

Anbefalte innlegg

Nå som varmen har kommet for fullt, er det dags å prøve på seg sommerklærne igjen. Det er ofte da, når man skal ha på seg mindre, man merker at fasongen(som er blitt bortgjemt i varme gensere i vinter)kanskje ikke er helt sånn man skulle ønske den var.....

Jeg burde gå ned noen kilo(6-7), og bør vel ikke utsette det selv om det er sommer, og grillmat og is høres fristende ut!Man skal jo være glad for at det er blitt varmt og man kan ha på seg mindre, og ikke litt smådeppa fordi varmen gjør at valkende kommer mer til synde i lette sommerklær...

Er inne i 10 pp, og ønsker jo naturligvis å legge på meg rundt magen av helt andre grunner,men-frem til jeg blir gravid gjør det jo ikke noe å miste noen kilo.

Tenkte jeg skulle prøve meg på en lav-karbo diett,samt økst treningsmengde.

DEt jeg lurer på er:

Er det noen andre som prøver å bli gravide, som samtidig prøver å gå ned i vekt?

Evt. Hva slags kosthold satser dere på osv.?

Er det noen med erfaring når det gjelder å slanke seg når man først har blitt så heldig å blitt gravid(håper jo det klaffer snart!)

Hilsen en litt "kvappsete prøver"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5309859-noen-slankende-pr%C3%B8vere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heja=)

d er jo sommermaten som er bra lille venn=)

lett mat, friske salater, magre koteletter og grillet laks=)

jordbær, vannmelon og nektariner=)

d eneste du trenger holde deg unna er potetsalat og lignende..(kremsalater) og ikke få i dg for mye brød, bytt ut brødskivene med ryvita knekkebrød...ca 6 om dagen. så du får i deg fiber

spis masse frukt og grønt, så skal du se at vekta svinger fort nedover, uten at d er skadelig for hverken deg eller fruktbarheten din=)

drikk og en kopp grønn te, d er sundt, og bra for forbrenningen=)

gå tur og tren LITT styrke...

er ikke mere som skal til=)

skal ned fra 58 til 55 nå=) så krysser fingrene for oss =)

ja og såklart sjokolade, chips og fet mat...poteter er rett og slett heller ikke bra!!!!

men d er lov å ha en spise dag eller to i uken..og da kan man virkelig fråtse! d er faktisk veldig bra når man slanker seg, og en del fitness utøvere gjør d.

Annonse

Har tidligere gått på Libra kurs, noe som fungerer fantastisk bra for meg som jeg også klarer å holde meg til. Det går ut på 5 måltider hver tredje time pr dag pludd mye fiber. Ellers så består maten av vanlig normal mat i normale mengder. Fungerer veldig bra!!

Jeg er i min 14 pp og har nå på ett år gått opp litt pga av litt av hvert og forsøker å tenke Libra, istedenfor baby...men det blir Libra frem til el...deretter..leter jeg etter tegn av diverse slag!

Legger med adr til Libra. Jeg anbefaler i alle fall dette på det sterkeste.

www.libra-helse.no

Lykke til med slanking og babylaging :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...