Gå til innhold

Tror jeg lever i min egen lille boble...

Anbefalte innlegg

Tiden mellom eggløsning og ikm pleier å være veeeldig lang. Jeg tenker på baby hver dag, hver time, hver gang jeg spiser, hver gang jeg er på do, hele tiden rett og slett! Og hver dag er en jakt på nye symptomer. Har egget blitt befruktet? Føler jeg meg ikke litt kvalm og svimmel i dag? Er ikke brystene litt ømme? Kanskje jeg er gravid? Nei, det er jeg sikkert ikke... Men når blir jeg det? Lenge til? Gutt eller jente?

Det er tusen spørsmål som svever i hodet mitt til alle døgnets tider, og da er dere jenter flotte å ha :)

Men jeg må nok konstatere at ja - jeg lever nok i min egen lille boble, i en evig symptomjakt og et inderlig ønske om en liten baby :)

Klem Mi tesoro :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5309828-tror-jeg-lever-i-min-egen-lille-boble/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Tror nok det er flere som holder til i den bobla til tider!

Jeg er en av dem....tror jeg er gravid stadig, men kun negative tester!!

Blir aldri helt overbevist om at det stemmer! :o)

Kjenner jo så mange symptomer,

men hvorfor kan ikke testen vise det jeg vil se!!!!

Kommer til å bli fattig innen jeg får et pluss, tror jeg!

(tester i hytt og pine) :o)

Ønsker deg kjempemasse lykke til

og håper det er en spire i megen din nå!!!!!!

Klem fra

Jepp, me too! Leter og leter etter symptomer... Og nå er brystene såååååå ømme, men det er ikke rart, jeg har knadd på dem i hele dag for å sjekke om dem er ømme... *kremt*

Symptomjakten er jo en del av det å prøve å bli gravid for meg i alle fall. Mange sier at det ikke er vits å leite etter symptomer - enten sitter spiren eller så gjør den ikke det, og dessuten er graviditets-symptomene helt like PMS.. Vel, det er vel de samme menneskene som synes det er nok å lese lotto-tallene i avisen dagen etterpå, eller å bli fortalt resultatet i en interresant fotballkamp. For min del vil jeg heller se hele lotto-trekningen, følge med på opp- og nedturer i fotballkampen, og selvsagt leite etter symptomer!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...