selfangerkjerringa Skrevet 9. juni 2006 #1 Del Skrevet 9. juni 2006 Vi har hatt verdens beste dagmamma til lillejenta vår i nesten ett år nå. Grunnen til at vi må ta henne ut er fordi vi flytter til et helt annet sted... men vi ønsker å vise henne at vi setter utrolig stor pris på henne og det hun har gjort for oss og vår datter. Har dere noen tips til hva vi kan gi henne i avskjedsgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullemor Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 Har ei venninne som kjøpte gave til dagmammaen da hun skulle ha datteren hjemme sammen med minstemann. Hun grublet og grublet og endte opp med å kjøpe et smykke; et kjede med sånt anheng av glass... Det er masse folk rundt omkring som lager disse og det er sånne anheng som skifter farge ut ifra hvordan man ser på dem/lyset osv... Vet ikke om du skjønner hva jeg mener...? Sånne smykker som dette: http://annesglassmykker.blogspot.com/ (en blogg jeg fant da jeg googlet på glassmykker...) De er i alle fall kjempefine! Fås jo også i alle mulige farger, størrelser og fasonger! Og sikkert i "alle" prisklasser også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå