Sun Tzu Skrevet 9. juni 2006 #1 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei alle sammen! Fikk brev av legen i dag, blodprøven bekreftet at jeg er gravid:) Veldig gøy, og ganske skummelt.. HCG 45 (0-5), skjønte ikke helt hva det betyr men kansje noen andre vet? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 gratulerer, og velkommen:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 9. juni 2006 #3 Del Skrevet 9. juni 2006 Desverre vet ikke hva det bestyr, men gratulerer så mye. Hvet du hvor langt du er på vei?? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Tzu Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juni 2006 Tusen takk for gratulasjoner!! Tror jeg har termin 11. februar:) Det er det terminkalkulatoren her inne sier. Det var derfor jeg lurte på det med hcg. Skal bestille time hos fastlegen på mandag og se hva han sier. Spennende! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 9. juni 2006 #5 Del Skrevet 9. juni 2006 Gratulerer så mye Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellus Skrevet 9. juni 2006 #6 Del Skrevet 9. juni 2006 Gratulerer... Jeg og har termin i februar.. 4. feb.. Moro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilha3 (09.09.07) Skrevet 9. juni 2006 #7 Del Skrevet 9. juni 2006 Heia! og gratulerer!! :-) Ang HcG prøven din viser den at du er over normalen- som ligger mellom 0-5, dvs at kroppen din produserer Hcg- som igjen bekrefter at du er gravid. Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå