Gå til innhold

Vert på tidlig ultralyd i dag!! :) :)


Sotra_jenta

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på tidlig ultralyd.

 

Den lille skjønningen i magen min var ca 3 cm lang og sprellet masse med de bittesmå beina og armene sine!!

Ble så glad når jeg såg at alt var fint! :)

 

Vi kunne til og med allerede se at den hadde fire hjertekammer, så det såg veldig bra ut. Og hjertet slo som bare det! :)

 

Jeg mente selv at jeg var 10+6 uker i dag, men ble satt ca ein uke tilbake. Men det gjør jo ingenting så lenge alt såg fint ut! :)

 

Lykke til videre alle sammen her inne!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gledgruer meg veldig til den 14.. skal da ha ul.. håper alt står til med den lille.. var nåkk utrolig deilig å se den sprelle.. sitter her å smiler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tryne_GRAVID!!! :)

 

Det var Kathe Aase jeg var hos i dag ja. Men går ikke fast til henne. Var bare denne gangen for å få tidlig ultralyd, med henvisning fra fastlegen min! :)

 

Så du går der altså? Er du fornøyd? Hvor langt er du på vei?

 

Hvor på Sotra bor du da?? ;) Hehe.. Mangen spm her ja.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått til henne en stundt. Vi var der til utrdning. Jeg fikk pergo av henne, og etter første pergokur i pause mnd ble jeg endelig gravid etter nesten 2 års prøving. Min egentlige lege er Rebnor, hun skal jeg til om 10 dager. Da skal jeg ta blodprøver osv...

 

Jeg er nå 10+3. jeg bor 5 min fra sartor. Vet ikke om jeg skal si hvor, kan være noe kjenner meg igjen. Kommer ikke fra Sotra, men har bodd er i snart 2 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...