Sotra_jenta Skrevet 9. juni 2006 #1 Del Skrevet 9. juni 2006 I dag var jeg på tidlig ultralyd. Den lille skjønningen i magen min var ca 3 cm lang og sprellet masse med de bittesmå beina og armene sine!! Ble så glad når jeg såg at alt var fint! Vi kunne til og med allerede se at den hadde fire hjertekammer, så det såg veldig bra ut. Og hjertet slo som bare det! Jeg mente selv at jeg var 10+6 uker i dag, men ble satt ca ein uke tilbake. Men det gjør jo ingenting så lenge alt såg fint ut! Lykke til videre alle sammen her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 gledgruer meg veldig til den 14.. skal da ha ul.. håper alt står til med den lille.. var nåkk utrolig deilig å se den sprelle.. sitter her å smiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #3 Del Skrevet 9. juni 2006 Heisann, ser du er fra sotra. Går du også til kathe aase?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sotra_jenta Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei Tryne_GRAVID!!! Det var Kathe Aase jeg var hos i dag ja. Men går ikke fast til henne. Var bare denne gangen for å få tidlig ultralyd, med henvisning fra fastlegen min! Så du går der altså? Er du fornøyd? Hvor langt er du på vei? Hvor på Sotra bor du da?? Hehe.. Mangen spm her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #5 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har gått til henne en stundt. Vi var der til utrdning. Jeg fikk pergo av henne, og etter første pergokur i pause mnd ble jeg endelig gravid etter nesten 2 års prøving. Min egentlige lege er Rebnor, hun skal jeg til om 10 dager. Da skal jeg ta blodprøver osv... Jeg er nå 10+3. jeg bor 5 min fra sartor. Vet ikke om jeg skal si hvor, kan være noe kjenner meg igjen. Kommer ikke fra Sotra, men har bodd er i snart 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå