Gå til innhold

Asker / Bærum

___

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre gammlinger fra Asker eller Bærum her? Hadde vært hyggelig å få kontakt med andre i samme situasjon på egen alder.

Jeg er askerbøring, 39, har en datter på 16 mnd og termin med nr 2 i slutten av desember.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i bærum. Er 35, og har en sønn på 2,5 år.

Har termin i september

Skrevet

Hei!

jeg bor i Sandvika og skal føde på Bærum Sykehus.

37 år og temin 10 juli. Førstegangsfødende.

Var på føden i dag pga mistanke om vannavgang.

Fant ikke noe og ble sendt hjem etter ultralyd og g.u.

Alt så greit ut. Hodet er godt festet langt nede i bekkenet!

De var veldig hyggelige og imøtekommende der oppe.

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Lommedalen og er 37 år. Har termin 15. juli - fødested Bærum Sykehus. Jeg har en datter på 6 år fra før, men har glemt helt hvordan det var å ha en baby i huset. Begynner å få litt panikk med tanke på hvor små og hjelpeløse de er. Hvordan skal dette gå? Må være noen gravide-hormoner som tuller med hjernen min :-)

Denne chatte-siden er desidert den beste jeg har vært inne på. Her er det både hyggelig og interessant!

Sop37

Skrevet

Ja, vil du ha en skikkelig gamling finnes jeg, er 44 og fikk akkurat en sønn. Bor i Asker. Vi er tre stykk som møtes på dagtid da vi akkurat har fått baby, men du kan kansje bare på kveld en så lenge..?

Flott julegave!

Skrevet

Ja, jeg kan nok bare på kvelden foreløpig. Håper da inderlig at jeg ikke må sykmeldes med det første :-) Jeg går på veggen om jeg må være hjemme for lenge.

Ellers hadde det vært hyggelig.

Skrevet

Hei,

Jeg flytter til Sandvika området i august og skal føde på Bærum Sykehus.

34 år (og fyller 35 år samme dag som vi tar over det nye huset) og temin 7 desember. Førstegangsfødende.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...