Gå til innhold

Har vært på 3D i dag!! (samme som på skravlesiden)

Anbefalte innlegg

I dag var jeg og mannen min på Nøtterøy og så babyen vår på 3D ultralyd. Det var så herlig å se han der, han ligner masse på pappaen sin! ;-) Fikk også vite at ut fra denne ultralyden ville han satt terminen til 8. august istedet for 20., så babyen var større enn forventet, estimert vekt var bortimot 1700 gram. Fikk også bekreftet at det er en liten gutt der inne =) Her er to bilder av ham hvis noen vil se: http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/419643/offset/8

Fortsetter under...

Hei. Jeg har også vært på 3D på Nøtterøy denne uka, og fikk en lignende beskjed: Opprinnelig termin er 23. august,men han ville satt den til 11. august!! Estimert vekt på min var 1650g, og fikk endelig se kjønnet: en jente til!! (Har 2 jenter fra før,som var med på ultralyden,- og de ble veldig glade for å få en lillesøster!!)

Oj, så bra at det var flere som har fått samme beskjed da! Får håpe det betyr at de små kanskje kommer litt før tiden ;-) Regner med jentene dine ble glade for å få en lillesøster ja, kan tenke meg det var stort for både dem og dere å få se ansiktet til den lille! Jeg syntes det var helt utrolig, hadde aldri trodd jeg skulle få se ansiktet så tydelig, er helt forelsket i det søte lille fjeset allerede jeg ;-)

Både bra og dårlig å få beskjed om en tidligere dato. Vil jo gjerne føde litt før termin ( men det er lite sannsynlig), og siden han har sagt en tidligere dato, kommer jeg til å vente fra den dagen i stedet for termin-datoen!! Det kan bli mange og lange dager å vente...

Vi så en liten jente med skikkelige bollekinn, som gjespet masse! Morsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...