Gå til innhold

Må bare dele dette utrolig fine med dere...


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Jeg sier ofte "glad i deg" til min 2 år gamle datter. Da svarer hun "takk", gir meg en klem, og av og til hvisker hun tilbake "gladimæd" som tydeligvis betyr at hun er gla i meg også :)

 

En gang spurte jeg om jeg kunne få en liten kos av henne. Hun svarte blankt nei! "Mamma få en STOR kos" sa hun etterpå, og kastet seg rundt halsen min....

 

Det er så utrolig stort å opplev slike ting, gled dere alle sammen!!!

klem fra en bittelittegrann hormonstyrt, men kjempestolt mamma med lillesøster/bror i magen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig! Ååååååhh, jeg gleeeder meg masse!!

 

Jeg jobbet i en barnehage en liten periode og der ble det jo sagt masse søte ting, da... I denne barnehagen var det en herlig gutt med lyst, krøllete hår og store blå øyne som jeg bare falt heeelt pladask for. Innimellom spurte jeg han: "Er du gutten til_______ (mitt navn) i dag da? Han svarte aldri "ja", for dette ordet brukte han ikke, men han sa stort sett "æ-æ", som i veldig bekreftende... Som sagt; jeg spurte han "innimellom" om han var gutten min, men tror nok han syntes det var altfor ofte, for en dag som jeg la han i vogna da de skulle ha høneblunden sin, skakket han litt på hodet, så oppgitt på meg og svarte: "HVER dag!" ;o) Er han ikke søt??? Litt sånn "jadamasa-holdning"!! ;o)

 

Ei jente i den samme barnehagen spurte stadig vekk om vi ikke kunne synge "Bæ, bæ ull"... :o)

 

Mye morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅå....så koselig...*sukk*

Jeg fikk helt tårer i øynene, nei jeg tuller IKKE. Jeg er helt tullerusk i hodet om dagen.

Hormonene står i taket, og det skal ikke så mye til...:)

Men det der hørtes bare utrolig koselig ut...:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier til halvannet åringen min også hele tiden at jeg er glad i han.. Når han skal sove sier jeg, gla i deg.. Da svarer han: ga i gæ.. Og noen ganger tar han flaska ut av munnen og sier det før jeg får sagt det.. Det er så deilig. Får lyst å spise han opp altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingenting som er deiligere enn det nei - min lille på snart to er også sann... også er hun veldig nøye på at det ikke skal gå så lenge mellom hver gang vi får suss av henne;-)

Og hvis pappaen susser henne sier hun bestandig "og mamma" - det betyr at pappa skal susse mamma også ;-)

 

De er bare såå hærlige de små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...