Gå til innhold

November: Ordinær ul, ny termin og fine bilder:)

Anbefalte innlegg

Vært på Ullevål og hatt min ordinære ul.

Terminen ble 15 nov istedet for 9-10 som er vært sagt ved 5 andre ul.

Babyn vår var så eksemplarisk der den lå. Jordmor sa at det var sjelden at babyene lå så fint til. Hun tok mange bilder av hjertet og annet som hun beholdt selv, og som hun skulle bruke i undervisning ol:)

Vi fikk 3 fine bilder av babyn som var veldig aktiv, men som desverre ikke hadde lyst til å vise om den var jente eller gutt.. litt sjenert med andre ord:) Alt så kjempefint ut, og morkaken hadde nå flyttet seg og lå helt foran på magen..

Var en deilig følelse:)

Har lagt ut bilder fra denne ul og forrige ul under nicket mitt for de som vil se:)

Men jeg må innrømme at jeg ble fryktelig nysgjerrig på om det er en jente eller gutt nå altså.. sånn er det når man vet at man ikke kan få vite:)

Forresten fikk jeg fødeplass på Ullevål på avdeling B..JIPPI! Nå blir det hotell for meg:)

Fortsetter under...

va inne og såg på bildene dine, og da blidet som viser babyen med tommelen i munnen var såååå søtt :o) er like langt på vei som deg, har termin 17 nov.. skal på ul torsdag, og håper på flotte blider eg og :o) skal på 3d, så eg krysser fingrar og tær for at alt skal stå bra til... og for at babyen ligg rett vei slik at da e muligt å sjå om da e gutt el jente :o)

Hei! Var på Ul i går...og ble flyttet fra 15. til 17 nov.... En aktiv liten krabat,som viste seg å være en liten gutt... Alt var bra! Herlig å få en slik beskjed...vi talte fingrene og alt...*SUKK* Nå gleder jeg meg!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...